sjuern78 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 For de som kan .NET og litt Ajax er dette et svært enkelt og bittelite prosjekt som max vil vare i 2 timer. Meste av grunnkoden er på plass. Det er bare snakk om å fylle ut resterende kode og benytte ferdige og funksjonelle metoder som ligger der fra før. Pris avtales. Ta kontakt snarest. Mvh Jonas Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det høres ut som jeg prøver å være nesevis, men det gjør jeg altså ikke. Allikevel: Hvis det er så enkelt, hvorfor ikke gjøre det selv? Lenke til kommentar
sjuern78 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det høres ut som jeg prøver å være nesevis, men det gjør jeg altså ikke. Allikevel:Hvis det er så enkelt, hvorfor ikke gjøre det selv? 9635701[/snapback] He he. Fordi jeg kan ingenting av det selv dessverre. Det skal være basic. Det er bare å bruke ferdigdefinerte metoder. Jeg kan Java programmering, eller noe i alle fall. C# og .NET med Ajax har jeg ikke vært borti tidligere. Er du interessert ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå