jolltt Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Når jeg skal installere drivere til lydkortet får jeg opp feimeldingen: "You have previously installed drivers without rebooting, Please reboot and try again" Jeg har selvsagt startet maskina på nytt flere ganger uten resultat. Jeg har også prøvd å rense registeret med ccleaner og kjørt driver cleaner pro uten resultat. Driveren jeg lastet ned er for vista 32 og er lastet ned fra Creative. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Akkurat det problemet har jeg ikke, men får ikke god lyd i mic'en p x-fi kortet på Teamspeak. Hører helt fint og testing sier at alt er rett. Lenke til kommentar
jolltt Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Akkurat det problemet har jeg ikke, men får ikke god lyd i mic'en p x-fi kortet på Teamspeak. Hører helt fint og testing sier at alt er rett. 9636762[/snapback] Ja, hadde jeg bare kommet så langt at jeg i det hele tatt hadde fått lyd i kortet.. Lenke til kommentar
jolltt Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Det ordnet seg etter en reinstallasjon av Vista.. Lenke til kommentar
Lorentzt Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det ordnet seg etter en reinstallasjon av Vista.. 9637829[/snapback] Det var da enda bra Jeg bruker xp, og driverne der er vist skremmende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå