Gå til innhold

lurer på hva det her betyr.. *snip*

nYkk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Diskusj vil jeg tro er en forkortelse for diskusjon. Det virker ihvertfall mest logisk. Men alikevel ulogisk siden det bare trengs 2 bokstaver til for å skrive hele ordet.

Det kan jo være et norsk ord for det engelske ordet som jeg ikke greier å skrive, men som uttalles på norsk "diskøsting"!

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Diskusj er noe sånt som tankegang.

For eksempel nytter det ikke for meg å fortelle en FrPer at det bare er piss at invandrere er mer voldelige en andre og at det ikke er noen grunn til å nekte dem å komme inn i landet vårt, istedet bør jeg gå innenfor han diskusj og si "Nei, disse negerne er jo gærne, men noen må jo hjelpe dem"

Hvis du skjønner hva jeg mener..

Lenke til kommentar
Okei, takk.

Jeg har ofte sett folk skrive "jaok", og tror det blir brukt på lik linke med "liek" (like) og "moar" (more). Jeg trodde bokstavene j,a,o og k var forbokstavene til noe, slik som "lol", "lmfao" etc, men nei, altså ikke.

9633170[/snapback]

Tror noen bruker det som at dem ser noe digg og vil ha noe mer, ikke bare mer liksom. :whistle:

Lenke til kommentar

For eksempel nytter det ikke for meg å fortelle en FrPer at det bare er piss at invandrere er mer voldelige en andre og at det ikke er noen grunn til å nekte dem å komme inn i landet vårt, istedet bør jeg gå innenfor han diskusj og si "Nei, disse negerne er jo gærne, men noen må jo hjelpe dem"

9634982[/snapback]

Riktig stavemåte er diskurs. Men det kan uttales omtrent likt som "diskusj".

Lenke til kommentar
Hva betyr diskusj?

9633885[/snapback]

9634982[/snapback]

Eh. Du svarte deg selv?

Lenke til kommentar
Stjeler denne tråden jeg også.. :p Lurer på hva Imba \ Imbah betyr..

9638503[/snapback]

nyttig for slike ting

anyhoo,

Imba is used mostly in online games or games that have patches or different versions. Imba means that something is imbalanced and should be "nerfed" or made worse. When something is imba it means that is is too good and it makes the game unfair.

Richard: I'm not surprised you killed me Steasl Assasin is so imba.

Tod: Yeah they should nerf him in the next version he's to good.

An abbreviation for "imbalanced"

Imba can be applied to a subject in gaming (Weapon, army, race, role or job) which can be either too strong (Overpowered, or OP) or too weak (Underpowered, or UP).

Although the word IMBA can be applied to both OP and UP, it is mostly used to describe an in-game subject which is too strong.

A good example for imba is the job hunter in Ragnarok Online.

A fat, overweighted guy can defeat you within few clicks in Ragnarok Online with the imbaness of hunter

Endret av -Nikken
Lenke til kommentar
Hva betyr diskusj?

9633885[/snapback]

9634982[/snapback]

Eh. Du svarte deg selv?

9638614[/snapback]

:blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...