Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den store Tanke-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på hvor forskjellig de tre klassene er ser jeg ikke helt poenget med en slik tråd. -Skaffe masse defense og HP, liksom ?

Er mye lettere å spørre/fortelle om ting og tang i klasse- trådene.

Paladins har forresten kun 1,5 AoE- angrep. Consecration og Holy Wrath. Sistnevnte funker kun mot undeads.

Lenke til kommentar

Det her er ikke en 'Laer aa tanke traad'. Det er en traad du kan diskutere tanking. isteden for aa ha sporsmaal om samme ting (Tanking) i tre traader tenkte jeg det var bedre aa samle alle tank sporsmaalene i en traad.

All infoen i forste post er bare kort fortalt hva tanking er for de som ikke vet det.

Lenke til kommentar
Det her er ikke en 'Laer aa tanke traad'. Det er en traad du kan diskutere tanking. isteden for aa ha sporsmaal om samme ting (Tanking) i tre traader tenkte jeg det var bedre aa samle alle tank sporsmaalene i en traad.

All infoen i forste post er bare kort fortalt hva tanking er for de som ikke vet det.

9634944[/snapback]

Hvorfor kan du ikke inkludere om prosedyren for å tanke foregår i diverse grupper? Jeg føler det virkelig hører til, hvertfall når du legger så stort på at akkurat dette er Den store tanke-tråden (orddeling forresten).

Uansett, mitt spørsmål gjelder akkurat dette. Jeg er druid, og da hender det ofte at de vil heller at jeg skal tanke istedenfor dps. Det har jeg naturligvis ikke noe i mot. Så da lurer jeg, hva gjør jeg når jeg er i en instance?

På en mob, så bruker jeg fearie fire først, så demo roar, deretter mangle, maul helt til cd er borte på mangle og repeter.

I en klynge av mobs, så bruker jeg fearie fire på mobben som skal ned først, demo roar, swipe, mangle og swipe utover.

Lenke til kommentar
Med tanke på hvor forskjellig de tre klassene er ser jeg ikke helt poenget med en slik tråd. -Skaffe masse defense og HP, liksom ?

Er mye lettere å spørre/fortelle om ting og tang i klasse- trådene.

Paladins har forresten kun 1,5 AoE- angrep. Consecration og Holy Wrath. Sistnevnte funker kun mot undeads.

9634840[/snapback]

Avengers Shield eller noe er vel litt aoe...

Lenke til kommentar

Det er ikke Area of effect det nei.

Men paladins er gode på Multimob tanking fordi deres AoE spells har høy threat sammen med righteous fury. Concecration får også 97% utnyttelse av spelldamage, fordelt ut over alle tickene.

De deler også endel holydamage tilbake til mobs som du blocker mot.

Lenke til kommentar

9634944[/snapback]

Fullstendig enig. Stress å tråle ørten class tråder som random er innom tanking.

her er det rett på enten du er drood, warr eller laladin :)

Balle

Lenke til kommentar
Det er ikke Area of effect det nei.

Men paladins er gode på Multimob tanking fordi deres AoE spells har høy threat sammen med righteous fury. Concecration får også 97% utnyttelse av spelldamage, fordelt ut over alle tickene.

De deler også endel holydamage tilbake til mobs som du blocker mot.

9636471[/snapback]

Det er ikke AoE, men påvirker flere targets. I likhet med at f.eks chain lightning ikke er AoE.

Lenke til kommentar

Hm, jeg lvler nå en Gnome warr, siden jeg før lvlet Prot pala har jeg blitt vant til den måten å tanke på.

Med warren sliter jeg myye mer når det er flere mobs enn med palaen når det gikk som en drøm.

Hva burde jeg gjøre for å holde aggro på groups bedre? jeg pleier og bruke Tab+sunder.

Men det holder ikke =(

Lenke til kommentar
Hm, jeg lvler nå en Gnome warr, siden jeg før lvlet Prot pala har jeg blitt vant til den måten å tanke på.

Med warren sliter jeg myye mer når det er flere mobs enn med palaen når det gikk som en drøm.

Hva burde jeg gjøre for å holde aggro på groups bedre? jeg pleier og bruke Tab+sunder.

Men det holder ikke =(

9640706[/snapback]

Forst av alt burde du faa gruppa til aa bare angripe en av mobsa da blir det utrolig mye enklere. Merk en som de skal drepe forst saa trenger du bare aa bygge aggro paa han og bruke thunderclap naa og da. Den eneste som da vil skal kunne pulle aggro er healern hvis dpsen gjor som de skal saa thunder clap burde holde. Du kan jo putte paa et par sunders og hvis du bygger grei aggro paa main mob.

Lenke til kommentar
Hvor mye TPS ligger dere somregel på når dere tanker en raid boss?

Jeg ligger på rundt 900..

9640695[/snapback]

Kommer ann på hvilken boss du tanker.

På noen sitter du med ~90 rage og kan spamme HS hele fighten, men på andre kan du slite med å få inn devastate immellom SS og revenge.

Og selv om du tror du ligger på 900, så er nok din substained TPS over hele fighten mindre.

Endret av TaigaH
Lenke til kommentar
Hvor mye TPS ligger dere somregel på når dere tanker en raid boss?

Jeg ligger på rundt 900..

9640695[/snapback]

Kommer ann på hvilken boss du tanker.

På noen sitter du med ~90 rage og kan spamme HS hele fighten, men på andre kan du slite med å få inn devastate immellom SS og revenge.

Og selv om du tror du ligger på 900, så er nok din substained TPS over hele fighten mindre.

9640902[/snapback]

Finnes det en maate du kan se TPS gjennom en hel fight paa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...