Gå til innhold

Kjøpe nye spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være litt on topic:

 

Jeg har piratkopiert min del av spill. Men det siste året har jeg kjøpt over 90% av spillene jeg har spilt. Som tidligere sagt av andre synes jeg det er litt stas å ha originalspill på rekke og rad i hyllene.

 

Eldste spillet er fra 1987 - originale Gunship til Amiga. :)

Lenke til kommentar

Eg betalar for spela mine. Ikkje fordi eg vil vere snill og støtte spelselskapa, men fordi spela kostar pengar. Å få tak i dei på annan måte blir då litt (vel, ein heil del) som å stele dei.

 

Irriterar meg litt over folk som legg fram det at dei av og til betalar for spel dei synest er spesielt bra som om det var ei god gjerning, eller ei form for veldedigheit. Å betale for eit produkt som ikkje er gratis er ikkje å vere snill, det er berre å vere redelig.

 

Og ja, eg betalte for meg når eg levde på bidrag frå Lånekassen òg. Når ein ikkje kastar vekk pengar på diverse sløvande kjemikaliar, er det faktisk mogleg å bygge opp ei ganske anstendig spelsamling som student.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Eg betalar for spela mine. Ikkje fordi eg vil vere snill og støtte spelselskapa, men fordi spela kostar pengar. Å få tak i dei på annan måte blir då litt (vel, ein heil del) som å stele dei.

 

Irriterar meg litt over folk som legg fram det at dei av og til betalar for spel dei synest er spesielt bra som om det var ei god gjerning, eller ei form for veldedigheit. Å betale for eit produkt som ikkje er gratis er ikkje å vere snill, det er berre å vere redelig.

 

Og ja, eg betalte for meg når eg levde på bidrag frå Lånekassen òg. Når ein ikkje kastar vekk pengar på diverse sløvande kjemikaliar, er det faktisk mogleg å bygge opp ei ganske anstendig spelsamling som student.

 

Kay

9636953[/snapback]

 

Kan skrive under på den, har til og med råd til "sløvende" kjemikalier. (Bare i helgeme da, i motsetning til en del medstudenter).

Lenke til kommentar
Å kalle noen for kjeltring pga de får et spill mens de er på lan blir dumt..

9641340[/snapback]

 

Hva er dumt med det?

Man stjeler et produkt. Altså man betaler ikke for å benytte seg av produktet.

Laste ned eller få det på Lan er akkurat det samme. Betaler man ikke for tjenesten (så lenge det ikke er gratis vare), så er det å stjele.

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9
Jeg kjøper alle spillene mine. Har ikke lasta ned ett spill som ikke er gratis!

 

Fortsett å kjøp spill! De som laster ned alle spill er bare fattige :thumbdown:

9633943[/snapback]

 

Eller har ikke visa.. :p

Lenke til kommentar

Jeg kjøper spillene mine jeg og. Jeg liker og ha dem i hylla og se på dem. Bioshock er nok det fineste coveret jeg har sett på en stund. Men det største er Medieval 2: Total War Limitied Edition..det er nesten for stort!

 

Når det gjelder nedlastning skal jeg ikke si noe. Men om man kjøper alt til slutt så har man vel gjort sitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...