Gå til innhold

Kjøpe nye spill


Anbefalte innlegg

Leser i tråder som "jeg lastet ned et spill, var på lan og fikk et spill, ISO virker ikke bla bla bla" og blir frustrert over hvor mange kjeltringer som finnes.

 

Er det ingen som faktisk kjøper alle sine spill som meg? Jeg har bra internett linje og det tar ikke lange tiden å finne et spill jeg kan laste ned, men jeg liker faktisk å ha coveret og manual. Så er det bra at jeg støtter spillselskapene som jobber for å lage spill til oss.

Endret av VistaGames
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lastet ned mye spill før, men veldig sjeldent nå. Vil jo støtte de som har laget det.

Hvis jeg laster ned noen spill nå om dagen er det som regel gamle spill som man ikke kan få tak i lengre (som f.eks spill til PS1 som ikke finnes på PSN store).

Siste "ordentlige" spill jeg lastet ned var kun for å prøve det da det ikke fantes noen demo av det og jeg vurderte å kjøpe det.

Spillet ble slettet noen timer etterpå da jeg bestemte meg for å ikke kjøpe det siden det gikk så dårlig på PC-en min.

Men nå har jeg lyst til å kjøpe det slik at jeg kan spille det igjen :)

Lenke til kommentar

Helt enig, VistaGames, jeg kjøper alltid spill. Misliker sterkt å laste ned piratkopier. Til og med når jeg skal kjøpe et eldre spill gjør jeg alltid mitt beste for å få tak i en kopi av det originale spillet i den originale store boksen, istedet for en billig BestBuy-utgave. :p

Lenke til kommentar
Kjøper alle mine spill, på den måten så støtter jeg både utviklere og sjangere av spill som jeg liker. Knehøner som laster ned har jeg lite til overs for.

9633807[/snapback]

 

Må nesten slenge meg på her, selvom det egentlig ikke har kommet noen særlig spill jeg liker de siste årene bortsett fra world of warcraft. Så kommer jeg garantert til å kjøpe både crysis og conan når disse kommer i butikkene

Lenke til kommentar

Kjøper spill som synes fortjener å bli kjøpt, utrolig mange spill jeg aldri kunne tenkt meg å sløse penger på, men prøver det gjerne i et par dager. Det samme gjelder filmer, kommer det gode filmer så ser jeg dem på kinoen. Alle andre filmer som er dårlig hadde jeg aldri tenkt til å sløse 100 kroner på for å se, men ser dem gjerne hjemme.

Lenke til kommentar
Leser i tråder som "jeg lastet ned et spill, var på lan og fikk et spill, ISO virker ikke bla bla bla" og blir frustrert over hvor mange kjeltringer som finnes.

 

Er det ingen som faktisk kjøper alle sine spill som meg? Jeg har bra internett linje og det tar ikke lange tiden å finne et spill jeg kan laste ned, men jeg liker faktisk å ha coveret og manual. Så er det bra at jeg støtter spillselskapene som jobber for å lage spill til oss.

9632676[/snapback]

 

Nå må du også innse at ikke alle har råd til og kjøpe de nyeste spillene på markedet og da står de bare igjen med valget og laste ned!

Men såklart mange som har masser av penger og fremdeles laster ned, men det er jo dem sitt valg.

 

Personelig så kjøper jeg mine spill, og ser heller ikke ned på de som laster ned spill..

Lenke til kommentar

Var pirat til jeg flytta fra min kjære mor :p

Den gangen jeg bodde hjemme hadde jeg ikke økonomi til å kjøpe spill. Jepp, modern' nekta meg å bruke penger på noe så dumt.

Men den dag i dag lever jeg på statens lånnekasse og har selvsagt råd til å kjøpe de spill jeg absolutt ønsker å ha.

Lenke til kommentar

Kjøper bare spill som har multiplayer som jeg liker.

 

 

Synes å sløse bort f.eks. 500-600kr på et helt vanlig singleplayer spill er bull, du bruker jo bare 10 timer eller mindre.

 

og stipend ruler btw. har ennå 12-13k igjen fra lånekassen :D moped og xbox 360 skal nok kjøpes nå ja!

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...