graylady Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 tenk å ødelegge de fine figurene med det stygge skjerfet... du har jo et hav av motiv å boltre deg i der så.... Lenke til kommentar
Dogagon Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Her er ein artikkel som beskrive greit det å fotografera kunstverk. Lenke til kommentar
slk^ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Orker ikke scrolle meg i hjel for å se på bilder, men nr 2 så fint ut i thumbnail. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg skjønner heller ikke hva du tenkte når du hang på det skjerfet. Okey, det er sikkert for å få frem høstkulden, men det funker veldig dårlig. Muligens tar jeg feil, men kan hende det ser bedre ut i svart-hvitt. Bilde 2 ser best ut i thumb ja (fine klare linjer), jeg orker heller ikke scrolle så mye. Gjør bildene mindre før du legger de ut neste gang Lenke til kommentar
thekid Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Her er ein artikkel som beskrive greit det å fotografera kunstverk. 9639392[/snapback] Hva har dette med saken å gjøre? Tror folk kan spare seg for å lese det der, ingen som arresterer deg for å ta bilder i frongerparken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå