Gå til innhold

2.1 Til musikk, og litt film.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk mine Logitech Z-2300 i går.

 

De ser flott ut med et kvalitetsimage.

 

Meget bra lyd i alle toneområdene. Testet høytalerne opp mot http://www.screamer-radio.com/.

 

MEN - subben står å brummer. Har testet alt av tenkelig kobinasjoner for å få bort dette, uten postift resultat. Har sendt e-mail til MPX, håper på fort svar.

 

Høytalerne blir sendt i retur på mandag.

 

Fikk mitt nye sett i helga, fungerer perfekt.

 

Takker MPX for god service.

Lenke til kommentar
De Klipsch høytallerene, er det mulig å la hodetelefonene stå i hele tiden, selv ved bruk av høytallerene?

 

Så slipper man å slite ut HT utgangen.

 

 

Nei, det er ikke mulig. Det er kun 1 mastervolum-kontroll.

 

Når det gjelder innspilling av høyttalere bør man spille med inntil middels volum 8-12 timer. Det varierer selvfølgelig hva hver enkelt produsent oppgir, men unngår man høyt volum de første 8 timene bør det være mer enn godt nok!

Lenke til kommentar
Har hatt Z4 i 2mnd nå og er utrolig fornøyd. Veldig bra mtp. på prisen, funker bra til både film og musikk!

Står mellom dette sett og GMX 2.1. Tror det blir Klipsch, men skal prøve Z-4 før jeg velger.

 

De Klipsch høytallerene, er det mulig å la hodetelefonene stå i hele tiden, selv ved bruk av høytallerene?

 

Så slipper man å slite ut HT utgangen.

 

 

Nei, det er ikke mulig. Det er kun 1 mastervolum-kontroll.

 

Når det gjelder innspilling av høyttalere bør man spille med inntil middels volum 8-12 timer. Det varierer selvfølgelig hva hver enkelt produsent oppgir, men unngår man høyt volum de første 8 timene bør det være mer enn godt nok!

Tusen takk for hjelen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...