AvIOn Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei Skal kjøpe meg ny data snart, og det er leeenge siden jeg har fulgt med på dataverdenen. Er på utkikk etter ett skjemkort til rundt 3-4 laken, som har bra 3d-ytelse, dvi og hdmi (for å koble til tv). Hva burde man gå for i dag? Gjerne noe som dem har på komplett=) Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) GeForce 8800GTX til 4195,- Dette er blandt det aller beste på markedet. Bare GeForce 8800ULTRA er bedre.. Hvis du vil ha et skjermkort til rundt 3000kr: GeForce 8800GTS 640MB GTS-versionen av 8800-serien duger også til det meste egentlig og er det beste du får i den prisklassen, men GTX-versionen er en del bedre (men også en del dyrere). Begge kortene har støtte for både DVI og HDMI (skulle bare mangle..) Her kan du sjekke ytelsen til skjermkortene i forhold til de andre typene som er på markedet for tiden.. Det bør gi deg en ganske bra pekepinn på hvor godt kortene yter Endret 4. oktober 2007 av Dune1982 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Tusen takk for svar =) Skal lese litt nå, så får jeg se hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå