grimp Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei Jeg lurer på om det er noen som kjenner til en hardware butikk i oslo området? Jeg vet allerede om Digitalimpuls og Datakjeden, men jeg ser etter en ny PSU noe de har dårlig utvalg av på lager å dette haster litt så har ikke tid til og vente til de får det på lager. Takker på forhånd Lenke til kommentar
nb Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det ligger en i Vogts gate på Torshov, men jeg husker ikke hva den heter. Den er dog av den mindre sorten. Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det ligger også en nesten helt nederst i Markveien på Grünerløkka. Rett over den nye Expert butikken som har kommet der. Lenke til kommentar
grimp Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Noen som har navn på disse foretningene ? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Du tuller nå sant?? Dette spørsmålet har vært oppe så sinnsykt mange ganger ... Du klarte ikke lese de øverste linjene i denne kategorien? Se her Lenke til kommentar
grimp Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Du tuller nå sant?? Dette spørsmålet har vært oppe så sinnsykt mange ganger ... Du klarte ikke lese de øverste linjene i denne kategorien? Se her 9632673[/snapback] Poenget er at jeg er ute etter et sted som selger psuer, da er det litt mer spesefik hvor man drar ekke hvem som helst som selger Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er ikke verre enn å klikke seg inn på sidene dems og sjekke da.. Lenke til kommentar
grimp Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Er ikke verre enn å klikke seg inn på sidene dems og sjekke da.. 9632706[/snapback] ok, anyway takk skal du ha Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ringte digitalImpuls nå. De har Mist 500w på lager og de har corsair 620 watt på lager! De har tilogmed corsair 500w på lager Er ikkje verre enn å ringe vettu Yeye Lenke til kommentar
grimp Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ringte digitalImpuls nå. De har Mist 500w på lager og de har corsair 620 watt på lager! De har tilogmed corsair 500w på lager Er ikkje verre enn å ringe vettu Yeye 9632822[/snapback] :O takk skal du ha:D det var fint det er nærme jobben også Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ringte digitalImpuls nå. De har Mist 500w på lager og de har corsair 620 watt på lager! De har tilogmed corsair 500w på lager Er ikkje verre enn å ringe vettu Yeye 9632822[/snapback] :O takk skal du ha:D det var fint det er nærme jobben også 9632837[/snapback] Værsogod! Sender deg en telefonregning på 2kr Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Netshoposlo ligger i bånn av Kalbakken til info... Lenke til kommentar
Ash Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ringte digitalImpuls nå. De har Mist 500w på lager og de har corsair 620 watt på lager! De har tilogmed corsair 500w på lager Er ikkje verre enn å ringe vettu Yeye 9632822[/snapback] :O takk skal du ha:D det var fint det er nærme jobben også 9632837[/snapback] Værsogod! Sender deg en telefonregning på 2kr 9632849[/snapback] Ikke glem å legge til konsulent gebyr på 700 kr Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 ComputerCity har nettopp åpnet en ny butikk på Alnabru, rett utenfor senteret. Det er blitt en fantastisk flott butikk, med godt utvalg på mange ting Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ligger en liten databutikk i krysset Schweigaards gate/Oslo gate, men jeg vet ikke hvor seriøse de er eller noe om utvalget og priser. Husker ikke navnet på den heller.. Lenke til kommentar
ElKlovno Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ligger en liten databutikk i krysset Schweigaards gate/Oslo gate, men jeg vet ikke hvor seriøse de er eller noe om utvalget og priser. Husker ikke navnet på den heller.. 9637377[/snapback] Den heter itbutikk1. http://itbutikk.no Aldri vært innom der men kjører forbi der med bussen til og fra jobb. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ser at ITbutikk1 retter seg mot bedrifter. Prisene deres er 2-10 ganger høyere enn i andre butikker. Uaktuelt for vanlige forbrukere med andre ord.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå