Neptun_ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Blir til og med trafikkforsikringa ugyldig hvis man kjører med trimma moped? (Alt utenom den er jo egentlig uvesentlig når man velger å trimme) Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Blir til og med trafikkforsikringa ugyldig hvis man kjører med trimma moped? (Alt utenom den er jo egentlig uvesentlig når man velger å trimme) 9644358[/snapback] Ja. Du kjører på et ulovlig kjøretøy, og det vil jo så klart ikke forsikringsselskapene dekke. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det visste jeg ikke, kjekt å kunne. Liker ikke tanken på å måtte betale millioner fordi en tulling kjører på meg, da er det heller verdt at det går sakte opp bakkene rundt her. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Det visste jeg ikke, kjekt å kunne. Liker ikke tanken på å måtte betale millioner fordi en tulling kjører på meg, da er det heller verdt at det går sakte opp bakkene rundt her. 9644423[/snapback] Det som virkelig er ille er om du kjører på et menneske med trimmet moped, og dette mennesket blir hardt skadet for resten av livet. Da vil du som kjørte på dette mennesket måtte dekke det forsikringsselskapet ellers måtte ha dekket, som rehablitering, sykehusopphold osv., for ikke å snakke om erstatning til mennesket. Og da snakker vi om millioner av kroner.. Så det er en risiko ved å kjøre med trimmet moped, ved siden av det at man kan risikere ei bot og avskilting om man blir tatt. Endret 5. oktober 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det som virkelig er ille er om du kjører på et menneske med trimmet moped, og dette mennesket blir hardt skadet for resten av livet. 9644457[/snapback] Håret reiste seg da jeg leste innlegget ditt. Jeg fikk helt bakoversveis. Heldigvis leste jeg innlegget ditt et par ganger til. Bare for å klare opp ting. Du mener at det som virkelig er ille er at dersom du kjører trimmet moped, og kjører på en person så...... ikke Det som er virkelig ille er at om du kjører på et menneske som kjører på en trimmet moped så..... Jeg innbiller meg at setningskonstruksjonen din var dårlig, og kan svært lett misstolkes til å bety det motsatte av hva du mener. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det som virkelig er ille er om du kjører på et menneske med trimmet moped, og dette mennesket blir hardt skadet for resten av livet. 9644457[/snapback] Håret reiste seg da jeg leste innlegget ditt. Jeg fikk helt bakoversveis. Heldigvis leste jeg innlegget ditt et par ganger til. Bare for å klare opp ting. Du mener at det som virkelig er ille er at dersom du kjører trimmet moped, og kjører på en person så...... ikke Det som er virkelig ille er at om du kjører på et menneske som kjører på en trimmet moped så..... Jeg innbiller meg at setningskonstruksjonen din var dårlig, og kan svært lett misstolkes til å bety det motsatte av hva du mener. Eller tar jeg feil? 9644931[/snapback] Hvis man kjører trimmet moped og kjører på et menneske ja. Jeg skreiv jo "Det som virkelig er ille er om du kjører på et menneske med trimmet moped", og ikke "Det som virkelig er ille er om du kjører på et menneske på trimmet moped." Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Og vinneren er: Hvis man med trimmet moped kjører på et menneske. Forskjellen på med og på sier ingenting. Jeg kjører på moped nedover gata. Jeg kjører med moped nedover gata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå