iStephano Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Synes nå dette klippet var mye bedre enn den første "Plasma Grenade" filmen. Jeg tror han hadde bare jævla flaks, kjenner meg selv igjen. Har spilt en stund og begynner og bli sliten. Så da bare kaster jeg en granat her og der uten og tenke meg om. Ser ut som han gjorde det samme. Å voìla! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) http://gameroom.mlgpro.com/view/yueGon0msMc.html Denne er også naise men han må ha visst hvor han skulle kaste når du ser hvordan han aimer. Endret 10. oktober 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det ser ut som han vet at man ofte spawner på den plassen. Også ser han ikke noen fiender på en stund, og regner med at de kommer til å spawne på den plassen. Dermed kaster han granaten dit. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Så det er en fair måte å cheate på? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det er absolutt ikke en cheat men nærmere sagt veldig strategisk. Spilleren dreper en, ser at flere blir drept og kaster en sticky der hvor sannsynlighet er størst noen spawner. Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Men det er kjipt gjort da. Det er lite som er så surt og irriterende som å bli drept med en gang man spawner. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) En ting er å stå bak et spawnpunkt og vente på at noen skal spawne, det er utrolig kjipt, men å kaste en granat tvers over et brett i håp om at den skal sticke på noen er helt fair etter min mening. Den landet ikke der han stod. Han valgte selv å gå i granaten Endret 10. oktober 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hadde meg en sinnsykt bra stickynade selv på "The Pit" i dag tidlig. Skal se om jeg ikke finner tak i den. Jeg skjønte ingen ting når jeg fikk "you stuck" bla bla bla. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Artig at de alltid må beviset at det ikke var staged. Men fin den der. Det må testes. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Så en annen syk ting på bungie sine favoritter nesten enda bedre stuck? den er øverst.. den heter "Best stuck!!" eller noe sånt.. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Så en annen syk ting på bungie sine favoritter nesten enda bedre stuck? den er øverst.. den heter "Best stuck!!" eller noe sånt.. ja den er nevnt høyere opp i tråden Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 ja den er nevnt høyere opp i tråden obs så ikke den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå