Gå til innhold

Halo: The "Best" Damn Halo 3 Plasma Grenade Video Yet

XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La oss analysere dette litt:

Den passasjen, altså mellom veggen og plattformen, er hyppig brukt. Ikke mindre enn når det er faktisk noen som "sloss der". Ikke for å påroper meg enorme kasteskills men jeg syntes det faktisk er lett å treffe på rett sted med en grenade, selv over større avstander.

Nå, kaster man mot gravliften, så blir jo granaten fanget opp og kastet i passasjen (som nevnt er ofte befolket).

Så, er virkelig denne killen vanskelig eller har han egentlig jævli flaks?

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Alle filmene du tar opp i Halo 3, ligger på noen få Mb. Dette er lite med tanke på kvalitet (nær 720p) og lengde på opptagene. Grunnen til at de ligger på så få Mb, er fordi det du lagrer er egentlig en hel haug at data som forer inn i Halo 3s spillmotor når du avspiller en film. Det er ikke et filmklipp men instrukser på hva du skal se i theater.

Kanskje litt kronglete forklart. Derfor kan du ikke bare laste ned "filmklippet" fra Bungie.

Du må kjøre konsollen via en opptager for å ta opp.

Lenke til kommentar
Alle filmene du tar opp i Halo 3, ligger på noen få Mb. Dette er lite med tanke på kvalitet (nær 720p) og lengde på opptagene. Grunnen til at de ligger på så få Mb, er fordi det du lagrer er egentlig en hel haug at data som forer inn i Halo 3s spillmotor når du avspiller en film. Det er ikke et filmklipp men instrukser på hva du skal se i theater.

Kanskje litt kronglete forklart. Derfor kan du ikke bare laste ned "filmklippet" fra Bungie.

Du må kjøre konsollen via en opptager for å ta opp.

program eller no som jeg kan få lagt inn på boxen eller no da eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...