Bakke Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 I år vil vi få en noe spesiell julegave: Wallace og Gromit vender tilbake til TV-skjermen. Les mer Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Gøygøy. Dette gleder jeg meg veldig til. Forrige filmen var stilig, og det var de 3 andre kortfilmene også. Har troa på dette prosjektet Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Filmen var en liten nedtur, men de tre kortfilmene er fantastiske så nå gleder jeg meg til nytt TV-eventyr. Og jeg tror jammen jeg skal plukke frem DVD-en med de tre kortfilmene og se den igjen snart. *Glede seg* Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvordan er det mulig for en journalist å skrive så dårlig norsk? Det er sikkert nok av dem som er noe facsinert av Wallace og Gromits sprø oppfinnelser. – Jeg elsker til å lage filmer for kino, men produksjonen av "Chicken Run" og "Curse of the Were-Rabbit" tok lang tid, hver film tok 5 år. "Trouble At’ Mill" vil være mye raskere å lage og jeg kan ikke vente til å komme i gang med den, sa Park til nettstedet. Usedvanlig godt oversatt. I dette eventyret har Wallace og Gromit forvandlet hjemmet deres til et bakeri med en vindmølle på taket. Du skulle skamme deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg