Gå til innhold

få bort "slette alt unntatt hva PC-en kom med"..?

Anbefalte innlegg

Hei, nå har vi hatt skolepcr ett par måneder, og siden den gang har`vi kommet frem til at hver gang vi skrur av datamaskinen, enten det er fordi den låser seg eller bare 'a good ol` fasioned reboot', så slettes alt unntatt hva som ligger på "Mine Dokumenter" seg. Mine Dokumenter ligger på en pc som er over ett nettverk og er derfor ekstremt treg. Jeg bare lurte på om det fantes noen måte å bypasse dette som gjør att ingenting slettes, ihvertfall ikke fra en bestemt mappe. Det er ekstremt irriterende, samt at jeg er den personen i klassen som har datakompetanse nok til at læreren, om han får vite det, bare ser bort. Hvis noen vet hvordan jeg kan gjøre dette hadde det vært kjempegreit!

Laland.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm... Ja det er ikke lett og si... kanskje du bare skal prøve og hacke passordet til adminen og bruke adminens acount til og skru det av...

9632311[/snapback]

Sindre.. Viper. Du sitter rett bak meg og du vet like godt som meg at vi har tilgodeå finne noe som "hacker passordet til adminen". Men for all del, har du noen idèer, kom med dem! ;)

Lenke til kommentar
Hmm... Ja det er ikke lett og si... kanskje du bare skal prøve og hacke passordet til adminen og bruke adminens acount til og skru det av...

9632311[/snapback]

Sindre.. Viper. Du sitter rett bak meg og du vet like godt som meg at vi har tilgodeå finne noe som "hacker passordet til adminen". Men for all del, har du noen idèer, kom med dem! ;)

9632319[/snapback]

Endret av viper92
Lenke til kommentar

viper92: Hacke blir feil ord å bruke i denne sammenheng, å cracke noe, derimot, er riktig.

Jeg mener dessverre å huske at jeg ikke har lov å si hvordan dette gjøres, da det dreier seg om skolepc, og ikke din egen.

Mitt beste tips i og med at jeg ikke kan snakke så høyt om det: Google

Edit: Nå kom allikevell en smartass med et alternativ, så, kos deg.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...