Ericon Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Selvsagt tid for høstbilder så her kommer et fra meg. Tatt tidlig morgen for noen dager siden. Pentax K10D, DA 50-200: Focal 180 mm, 1/125 s, F4,5. Kom gjerne med kommentarer/kritikk. Bildet er ikke bearbeidet på noen måte. Ericon Endret 4. oktober 2007 av Ericon Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg syns bildet så litt blaft ut. Nesten som et maleri, som at det hadde litt lite farger kanskje? Du har ikke tatt det igjennom et vindu eller noe? Men ellers et veldig fint bilde Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Spennden bilde. Har du brukt filter ? Likte det veldig godt. Endret 4. oktober 2007 av 2inZanE4u Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Oi! Meget stilig! Lenke til kommentar
Ericon Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Bildet er tatt i friluft og ikke gjennom vindu. Kun brukt ordinært solfilter men det ble tatt en tidlig morgen før dagslyset hadde kommet skikkelig. Takk for tilbakemeldingene Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Syns det var veldig fint! Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg syes at du ikke skulle ha kuttet tretoppene. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Oh wow. Det ser ut som noe en gammel nasjonalromantiker på 1800-tallet hadde vært utrolig stolt over. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Kan jeg få det innrammet i størrelsen 90*160 cm? Lenke til kommentar
graylady Skrevet 4. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2007 Et herlig trolsk morgenbilde... vi bor jo jammen i et malerisk nasjonalromantisk land. Fasinerende fanget. Det er jo slik de kan være disse høstmorgenene med tåke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå