Zafar Iqbal Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det mulig og få til slik at css sørger for at alle 3 frames i et frameset får samme style uten at jeg legger linkgen på hver enkelt av dem? eks jeg har en topp, left, og main frame. I main frame vises de enkelte sidene. ca 200 stk. Pr dags dato ligger det css link i alle 200 hrm filene. Men kan dette løses på en annen måte? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ja ingen frames og bruke et include script, sjekk ut Morten sitt PHP include script. Veldig enkelt a bruke. Da trenger du bare skrive inn CSS inkluderingen 1 gang. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jaingen frames og bruke et include script, sjekk ut Morten sitt PHP include script. Veldig enkelt a bruke. Da trenger du bare skrive inn CSS inkluderingen 1 gang. 9632386[/snapback] Takk for tipset, glemte og skrive at dette er frames i htm ikke php. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Frames er bare HTML det PHP er et serverside sprak, som lager HTML. Jeg regner med du har PHP pa serveren din, hvis du ikke har det sa ville jeg skiftet leverandor. Vi lever tross alt ikke pa 90-tallet lenger. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Frames er bare HTML det PHP er et serverside sprak, som lager HTML. Jeg regner med du har PHP pa serveren din, hvis du ikke har det sa ville jeg skiftet leverandor. Vi lever tross alt ikke pa 90-tallet lenger. 9632500[/snapback] har ingen server alt ligger på et felles område. Ja vi lever i 90 tallet, men jeg jobber også i en bedrift som sikrer nettet sitt som om det skulle være pentagon. Jeg hadde aldri i livet brukt html om jeg absolut ikke måtte. Endret 4. oktober 2007 av Zafar Iqbal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå