Gjest M18 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 God aften, diskusjon.no brukere. Det har seg slik at jeg har nettopp hatt det litt kjekt med min kone(les: høyre hånd) og merket noe rart. Når jeg skulle til å vaske opp, så la jeg merke til fire klumper på penishode. Disse følger IKKE kanten som fører til skaftet, fra hodet. De er på selve hodet, er gjerne 1mm(kan være mindre også), og har ingen spesiell misfarging. Litt rød er de, men ellers så skal det litt til før jeg merker dem fordi hodet er ganske så rosa/rød. Hva kan dette være? Kan ihvertfall utelate talgkjertler. Har også merket en, to lignende klumper på innersiden av forhuden. Det er vel èn som er på 1mm størrelse, mens tre eller fire er mye mindre, men fortsatt merkbare. Området de befinner seg på har jeg sett på som ikke noe annet enn et lite kutt for to dager siden da jeg og kjæresten min befant oss i dusjen. Kan dette være noe med blodkar? Leste noe lignende etter jeg søkte på google i en liten stund rett før jeg kom hit. Håper inderlig ikke at det er en form for STD. Imorgen har jeg tannlege time, noe jeg ikke kan gå glipp av, så det blir nok ikke før på fredag at jeg kan ta en tur innom fastlegen min. PS: Vi har ikke brukt kondom, om den informasjonen er til nytte. Dette fordi det er rett og slett en turnoff for meg å bruke kondom, så vi skulle vente på prevensjonsplaster, men når man har forspill/leking som varer godt over to til tre timer hvor en time er brukt på oljemassasje, så kan ting gå utav hånd. Håper ikke dette vil være en tabbe som vil være med meg for livet. Mvh, anonym kar på 18. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Høres ut som det er herpes. Det er ganske vanlig og mange har det, ofte uten at de vet det en gang. Et annet ord for herpes er forkjølelses sår. Førstegangs utbrudd er som oftest ikke så alvorlige og det gir seg til kjenne med små røde flekker. Viruset sitter i ryggraden og sprer seg når imunforsvaret er svakt, som f.eks ved forkjølelse eller mye stress. Det finnes ingen kur mot denne sykdommen, men det er enkelt og behandle og fastlegen din kan gi deg resept på f.eks krem eller piller. Lenke til kommentar
Gjest M18 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har nå merket flere klumper på penishodet. Ringte nettopp min far for å ordne med legetime men det går visst ikke imorgen siden det er lørdag. Hva gjør jeg? Går jeg til legevakten, eller sykehuset her i Bergen? Tror ikke jeg kan vente til mandag. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 erhm Guest get finnes ikke noen kur mot herpes, men det finnes enkelte ting som kan redusere utbruddene. NAr det gjelsder deg M18, er jeg ikke sikker pA hva det kan vEre, men tipper pA at det ikke er noe A vEre redd for. Sjekk ut www.klara-klok.no der er det stor sansylelighet for at du finner noen poster som gjelder akuratt din problemstilling Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 30% av alle unge og seksuelt aktive blir på ett eller annet tidspunkt smittet av kjønnsvorter, en STD som ingen snakker om. Ufarlig, plagsomt og til tider ganske smittsomt. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Kan det være dette du har? http://en.wikipedia.org/wiki/Pearly_penile_papules Lenke til kommentar
Gjest M18 Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Nei. Som beskrevet i første post så går de ikke langs kanten av hodet, men heller oppå selve hodet, rundt det. Komt en del flere nå. Dro ned til legevakten men de kunne ikke hjelpe - jeg må til sykehuset, så jeg får ikke gjort noe før mandag. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Nei. Som beskrevet i første post så går de ikke langs kanten av hodet, men heller oppå selve hodet, rundt det. Komt en del flere nå. Dro ned til legevakten men de kunne ikke hjelpe - jeg må til sykehuset, så jeg får ikke gjort noe før mandag. 9653223[/snapback] jeg ville sagt herpes.. en kjønnsykdom da. synd for deg, da. bruk kondom, det beskytter, men det ser ut til å være for seint for deg:( det er ikke dødelig, bare JÆVLA ekkelt. ekkelt og kløende. tror forresten også du kan vinke mesteparten av sugingen din farvel også. Lenke til kommentar
Gjest M18 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Vel, suging har jeg aldri vært stor fan av. Oralsex er ikke tingen for meg - eller, jeg elsker å gi oralsex til damen, men å få er ikke så deilig synes jeg. PS: Det er verken ekkelt eller kløende. Ser bare litt rart ut. Som bitte bitte små kviser, bare de ikke er hvite, bare litt rølig. Har ikke turd å se igjen siden igår. Venter til mandag. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Lasse_* Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Vel, suging har jeg aldri vært stor fan av. Oralsex er ikke tingen for meg - eller, jeg elsker å gi oralsex til damen, men å få er ikke så deilig synes jeg. PS: Det er verken ekkelt eller kløende. Ser bare litt rart ut. Som bitte bitte små kviser, bare de ikke er hvite, bare litt rølig. Har ikke turd å se igjen siden igår. Venter til mandag. men da er det jo ikke så felt.. men jeg tror nok du får noe mot det. herpes er en vanlig sykdom da. kanskje noe som finnes for å dempe symptomene. ps: mente ikke å være vrang litt lengre opp... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Kan det være dette du har? http://en.wikipedia.org/wiki/Pearly_penile_papules Veldig, veldig, veldig ufint. Anbealer ikke jenter med allerede halvveis sugeskrekk til å se på det der. Men Erlend_G, om du leser tråden så står det at det ikke er rundt selve penishodet. Det er PÅ selve penishodet. Alternativ til herpes kan være at du rett og slett har brukt kona di for mye. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Ufint? Rundt, på, whatever. Jeg prøvde bare å hjelpe. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Veldig, veldig, veldig ufint. Anbealer ikke jenter med allerede halvveis sugeskrekk til å se på det der. Du har rett, det der var nasty. Skal aldri suge noen igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå