Jext Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Man kan da velge om man skal betale for fordeler eller ikke, online kan man spille uansett. Jeg har ikke spilt det, så vet ikke helt hvordan det fungerer med Dye i spillet dessverre. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Vet at disse Dye kittene forandre fargen på armoren din. Dette kan ikke prøves i betaen enda så vet ikke helt hvordan det fungere, har sett screenshots av hvordan det ser ut bare. Om det bare er for online characters er jeg faktisk ikke sikker på, men skal vedde for at om du bare skal spille single player kommer det sikkert noen hacks/cheats som lar deg bruke alle mulig dye's i singleplayer. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Ja, man har Dye kits både singleplayer og multiplayer. Du finner dye kits utenom de du får med på preorder også. Men de som er i preorder er såkalt unike. Hvordan de fungerer er at du får en Dye kit, så kommer den ikke i inventoryen din (i alle fall sånn som det er nå). Det som da skjer er at du kan Høyre klikke på armoren din, så kommer en running opp der du kan View item, wear item, salvage items ect, også har du en mulighet der til å bruke Dye kit. Du finner Dye kits i betaen også, du ser hvordan de kunne ha fungert. Bare at pr dd har de ingen effekt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Blir Dye Kits oppbrukt? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Blir Dye Kits oppbrukt? 9666080[/snapback] Jeg tror ikke det. Selv om jeg ikke er 100% Det hadde vært teit å fått 1 stk Wasp dye for å forhåndsbestille. Det gir bare ikke helt mening. Endret 8. oktober 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Noen som vet hvordan man kan f.eks snakke i [Newbie-13] chatten? Er det også en måte å reise mellom byer, uten å gå? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) fant det ut, men nå har jeg problemer med å komme på serveren, på alle serverne egentlig, kommer ikke på noen..:S sliter noen andre? Edit: Nvm,, serverne er bare nede:P Endret 9. oktober 2007 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Serverne er ikke nede. Du må bare følge med på forumet, noe som Flagship sterkt oppfordrer til. Som du selv har påpeket så er dette en beta, og beta krever å følge med på forumet. Serveren er flyttet fra Hellgate Alpha til Hellgate Beta. Lenke til kommentar
TronDoZY Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 jeg er forresten medlem nr. 666 på det forumet kult eh? =) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 jeg er forresten medlem nr. 666 på det forumet kult eh? =) I og med at der er Hellgate, så var det faktisk litt stilig Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Hvilken class er dere andre som spiller? har egentlig bare prøvd Blademaster og summoner og elsker summoner, hva med dere? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Spiller summoner selv. Kjøpte meg nettop ett level 4 item. Så requirment er 0, med 4 mod slotter. Det kommer til å bli ur bra Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nå har maskina mi fått en liten oppgradering, så får vi se om det er mulig å kjøre med shadows på. Har testa blademaster, evoker, summoner, marksman så langt, blademaster er han jeg har tatt høyest så langt, eller høyt og høyt, han er vel lvl 8 eller noe bare. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Lvl 13 summoner og 9 blademaster:) Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 noen som bestilte fra cdon som kan si når på dagen de fikk beta key'en? Vil registrere meg i dag, håper å komme inn i beta'n denne weekenden. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 noen som bestilte fra cdon som kan si når på dagen de fikk beta key'en? Vil registrere meg i dag, håper å komme inn i beta'n denne weekenden. Rundt 1 fikk jeg den. Lenke til kommentar
teks Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 noen som bestilte fra cdon som kan si når på dagen de fikk beta key'en? Vil registrere meg i dag, håper å komme inn i beta'n denne weekenden. Jeg fikk min key fra CDON kl. 13.58 i dag. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg fikk også key i dag, men det ser ikke ut som om vi slipper inn i beta enda. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Betalte dere med kort eller tok oppkrav? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg betalte med kort hvertfall. Tenkte at det var like greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå