Nitrius Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) De som er så heldige og får testet betaen får oppdatere her da, så vi vanlig dødelige kan bli misunnelige. 9644848[/snapback] Vet ikke helt jeg, men når jeg lagde kontoen så kryssa jeg på for NDA... Om jeg ikke er helt på jorde.. Endret 5. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Håper jeg får den innen noen timer.. Da blir de neste dagene hektiske.. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har lest at NDA'en er opphevet hvertfall, og siden folk skriver beta impressions artikler så tyder det på at det stemmer. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ser ut som de begynner å dra inn masse folk nå. Vi får håpe på det beste Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ser ut som de begynner å dra inn masse folk nå. Vi får håpe på det beste 9645042[/snapback] Ja skal ikke se bortifra at det kansje ligger en mail i postkassen iløpet av kvelden/morgen, klokka er vel bare noe rundt 3 i usa nå? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Det aner jeg virkelig ikke. Bare vet at de som registrerte 28.9 og frem til 02.10 har fått invites, så det er jo fremgang i alle fall. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er ikke Hellgate London også kalt "Diablo3" ? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Nei, det er det aldeles ikke. Like kjipt å få mail hver gang nå Spam Folder "hot babe _gets fucked by four horny guys" Endret 5. oktober 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Korka Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Men er Hellgate London et "Hack'n'slash" spill som Diablo2 da? Førstepersons eller tredjepersons? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) NDA? 9645223[/snapback] Måtte godta NDA ja. Ja, Hellgate er Hack and slash. Kan spilles i første og tredje person. Men så finnes det hundrevis av andre hack and slash spill der ute. Men mange av de som jobbet for blizzard og med diablo, er mange av de som nå driver Flagship (Utviklerne av Hellgate) Endret 5. oktober 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 HGL er den "spirituelle" oppfølgeren til Diablo serien, Diablo-teamet brøt ut fra Blizzard og bringte Flagship Studios til denne jord. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har godtat NDA.. Men hva er det forkortelse for? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Non-disclosure agreement Man skal ikke snakke om spillet. For mer spesefikt så må du bare lese den. Endret 5. oktober 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Jext Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 non-disclosure agreement. Men jeg tror ikke det er forbud mot å diskutere spillet nå lenger. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er ikke Hellgate London også kalt "Diablo3" ? 9645189[/snapback] Nei, ikke akkurat. Men folk mener at de som har spilt diablo spillene vil få samme "feel'en" eller noe slikt. Store deler av flagship studios består av folk fra blizzard som var med å lage diablo spillene. @Neppe: Helt enig, registrerte meg på den hellgate fansiten jeg linka til her i et annet innlegg, også tenkte jeg ikke over at man som regel får en mail etter man registrerte seg, så jeg sjekka mailen min litt senere for å se om jeg var tatt med inn i betaen og da så jeg hatt jeg hadde 1 ny mail også sto det hellgate og da ble jeg veldig happy i 1 tiendels sekund helt til jeg forsto og så ordentlig etter at mailen bare var fra den fansiten Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Ser ut som de har slutta å dele ut beta tilgang nå. Endret 5. oktober 2007 av Neppe Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Ser ut som de har slutta å dele ut beta tilgang nå. 9645482[/snapback] Slutta? som at man må vente til en annen gang? eller slutta som at ingen flere vil slippe inn i betaen i det hele tatt? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Slutta som i at, de gir vel ikke mer ut for idag. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå