DemoNsouL Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kort spm: er spillet like ustabilt i single player, eller er det primært online-delen som har tekniske problemer? Har 2 kompiser som har cracka singleplayer versjonen, fordi de sliter litt med cash om dagen og ikke får kjøpt spillet. De er noe rundt lvl 20 og har ikke hatt tekniske problemer. Jeg derimot som er lvl 23 i multiplayer versjonen har slitt litt med at spillet har hengt seg endel, men det ser ut til å være over nå. Enten er det blitt fiksa, eller så var det noe galt med det området jeg var på da det hang seg. Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Er det bare beta-folk som hadde muligheten til å kjøpe lifetime subscription? Eller er det noe alle kan gjøre når som helst? Lenke til kommentar
lain Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Kun beta folk, og det selges "kun" 100k life abo. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Ikke sjangs at de klarer å få solgt 100k innen tidsfristen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg er nå en lvl 11 Evoker, har nettop gjort den questen hvor du skal samle inn The Oracle og sånn. Har kommet til det stedet der hvor du skal aktivere det, men når jeg prøver, skjer det absolutt ingenting. Noen som vet noe om dette? ville vært en liten evighet takknemlig:) Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Bare stå foran han du får questet av og høyreklikk på orakelet i invetoryet. Hvis du sitter fast på quest kan du spørre Murmur etter tips med å trykke på spørsmålstegnet i questloggen. Var det jeg fant ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Sto foran han og prøvde, men får vell spørre murmur da:) Lenke til kommentar
Jesusball Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som har hørt om Hellgate er aktuell for release på Steam? Steam? Hellgate har ikke noe med Valve å gjøre! Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Noen som har hørt om Hellgate er aktuell for release på Steam? Steam? Hellgate har ikke noe med Valve å gjøre! Flagship er såvidt jeg vet et uavhengig studio (EA er vel publisher for Hellgate), så det er vel ikke noe teoretisk i veien for at de skal kunne distribuere via Steam? Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nå er det strengt tatt en mengde spill i steam som ikke har noe med valve å gjøre, så vet aldri hva som kommer der. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 De har svart på dette i et intervju, og hvis jeg husker rett så ble svaret nei. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hellgate blir solgt over Eastore og Ea Downloader så jeg tror sjansen for at Hellgate: London kommer på steam er minimal. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Hellgate blir solgt over Eastore og Ea Downloader så jeg tror sjansen for at Hellgate: London kommer på steam er minimal. Jeg er enig i det. Synes det er synd at de ikke bare kan holde seg til den mest populære distributøren av downloadable spill. Steam har så høyere kvalitet enn EA Store og Downloader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå