Jext Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Update på Hellgate London siden: ATTN Beta Players! UPDATED Hey everyone. Sorry for the short notice, but in the next 15 minutes or so at 1:30PM PDT, you'll be able to hop into the game and start creating characters. At 5:00PM PDT, the game will open up to everyone else. This goes for both the US and EU servers. Get to it! More updates to follow... Når er 1.30 PDT i vår tidssone? Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Det er visst nå. De holder visst på med å få opp serverne as we speak. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Skal starte ved release/når jeg får spillet, vil ha en ny fresh start. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Man får beholde characters som man lager etter serverne åpner igjen, så det blir et par dagers forsprang på retail. Greit for å sikre seg character navn etc. Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Greit å få regga nick osv. Men orker ikke stresse med å spille i natt (om serverne faktisk kommer opp), er ikke noe ladder eller noe enda, så da er det ikke noe stort poeng i å stresse. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Man får beholde characters som man lager etter serverne åpner igjen, så det blir et par dagers forsprang på retail. Greit for å sikre seg character navn etc. Kommer til å spy hvis jeg spiller betaen/ikke retail en til gang, uten cutscenes... Endret 30. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Mordeo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Serverne er på vei opp nå forresten. US serverne er allerede oppe (nettopp patcha klienten) og EU serverne er på vei opp "snart". Lenke til kommentar
Morsk Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 UPDATE: We know some of you are experiencing troubles logging in. We're getting slammed right now, so please, be patient. Things should be working smoothly very soon. Thanks! Ser ut som ting kommer opp nå ja Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Kan ikke sette opp US serverne og la oss stakkars EU folk henge! come oooon! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Ifølge cdon nå, så var spillet mitt sendt =) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Yay, mitt er også "levert" o_O Lenke til kommentar
Marthj Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Er spillet i hyllene i dag eller i morgen? Lenke til kommentar
ScorpioN Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det kommer 1 november ifølge eanorge.no Men ettersom hva jeg har forstått funker US og EU keys på hverandres servere (asian gjør ikke) Kan man da bare kjøpe og downloade fra EA sine amerikanske sider nå ? Så slipper jeg vente til i morgen ? Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det kommer 1 november ifølge eanorge.no Men ettersom hva jeg har forstått funker US og EU keys på hverandres servere (asian gjør ikke) Kan man da bare kjøpe og downloade fra EA sine amerikanske sider nå ? Så slipper jeg vente til i morgen ? Noen som kan bekrefte om dette funker? Ser at EA har en euro versjon ute også som ikke åpner for nedlasting før 2.11. Lenke til kommentar
ScorpioN Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg tror det ikke funker å spille EU servere før i morgen uansett. Beste er nok å smøre seg med tolmodighet å kjøpe spillet i morgen. Lenke til kommentar
Salasso Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Var akkurat avgårde og kjøpte Hellgate: London i en video-sjappe. Eneste stedet jeg klarte å oppdrive det i Drammen så langt... Det blir noen lange timer til man skal hjem fra jobben, gitt... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Gleder meg, ser ut til at de har gjort en god del fixes, men det gjenstår fortsatt mye som enda er bugget i retailen. Var visst ikke nevnt noe om minigames i manualen heller, hvis dette stemmer så er det synd, jeg har enda ikke funnet ut hva alle de rare tegnene betyr, og hva som skjer når man får alle 3 tegnene opplyst. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Så mye bra det står på forumet. Haha. Står masse om minigame funksjonen i "Game play" delen av forumet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Joda, men fint å slippe å lese forumet for å forstå et spill, når det skal være i manualen. Har bare forstått det slik at du får items når alle 3 lyser opp, har alltid hatt et ikon som ikke er lyst opp, og jeg orker ikke stresse med å finne ut hva jeg må gjøre for å få det. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Spillet Hellgate Londo fikk 3 av 5 hos gamepro ifølge www.gamerankings.com Altså 60% av 100, det er jo dårligt Samme med gamereactor.se som ga det 6 av 10, ifølge til nå en flopp i mine øyner.... Enda ett "storspill" som skal være mye bedre enn alle konsollspill tilsammen har jeg hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå