Jext Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Stilig kart Nitrius. Få dager igjen til det blir spilling nå, kjenner det kribler i hele meg etter å få spilt litt ordentlig! Vært morro å få startet opp en guild med litt gamer.no folk også. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Blir nok å ta en stund før noen guild kommer opp, da det må være nok medlemmer som kan spleise på å lage en guild, da det koster 10 000 gull(screw you, husker ikke hva valuttaen heter). Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 10k er da ikke så mye. Vil nok poppe opp alt for mange "wow" guilds fort, fritt for Warriors of rohan!2! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Nitrius, hvor fikk du det? Jeg tryllet det frem Neida, fant det her: hellgateguru.com Edit: To lignende kart til: Kart 1 - Kart 2 - Kart 3(best) Edit2: For de som lurer, så er det videoer/klipp mellom actene i spillet(kilde)Er en som har lagt ut videoklipp av det i tråden der også. Edit3: Stoor artikkel om HGL. Link Edit4: Form for cow level i hgl: Link Ser ut til å være basert på en glitch/bug som ikke lengere fungere? hmm.. Hadde vært utrolig fett om det faktisk var noe lignende i spillet et sted. Endret 29. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Skremmende kort dette spillet. Lenke til kommentar
lain Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hvordan kan du uttale deg om det før det er utgitt? Og har du spilt beta, så har de jo lovt endel mer enn hva som per dags dato var i beta, spesielt med tanke på endgame. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Med en lvl cap på 50 er det stor plass til å utvide senere, og vanlig mode, nightmare mode, elite mode, elite nightmare mode, elite hardcore mode, elite hardcore nightmare mode er mer enn nok for meg for en god stund. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Hvordan kan du uttale deg om det før det er utgitt?Og har du spilt beta, så har de jo lovt endel mer enn hva som per dags dato var i beta, spesielt med tanke på endgame. Jeg var i Elite Betaen Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Var ikke bilder av items jeg var interessert i, trodde det var selvsagt. Var heller statsene osv. på itemene. Er det like mange prefixer, suffixer, base items osv. i Hellgate London som i D2? Og hvordan er klassene? Har man muligheten til å lage en mage som f.eks bare bruker lvl 1 skillen som angrep gjennom hele spillet slik som i Diablo 2? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Og hvordan er klassene? Har man muligheten til å lage en mage som f.eks bare bruker lvl 1 skillen som angrep gjennom hele spillet slik som i Diablo 2? Gikk det i diablo? Du tenker vel på boosting. Joda, enkelte classer trenger ikke skills for å lykkes, marksman har en god del urbukelige skills så mouse1 er godt nok for han. Endret 30. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
breial Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) FSS har lovet at de skal legge inn mye mer ingame content når spillet releaser. Endret 30. oktober 2007 av breial Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Muligens litt teit spørsmål, men kan en Blademaster bruke et sverd i ene hånden og en pistol i den andre? Lenke til kommentar
Chiasm Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Snedig. Gleder meg til dette her, laster ned demoen nå. Stor fan av action RPGs, lengter etter diablo-følelsen. Er litt skeptisk til subscription tilbudet, men får se hvor mye content de faktisk kommer ut med. Kan nok avse en hundrings. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vent et par måneder før du subscriber, ingen vits å subscribe før du har klart spillet en gang uansett. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Muligens litt teit spørsmål, men kan en Blademaster bruke et sverd i ene hånden og en pistol i den andre? ja. spesielt artig med grappler gun. Skyter ut en grappler, drar zombien til deg, og hogger hodet av den med sverdet tenk Scorpions "Come here!!" i mk Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Jeg ser på PA forumet at mange US folk får retail spillet sitt i dag. Kanskje vi har flaks og serverne åpner for litt spilling i kveld for oss som har forhåndsbestilt! Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Og hvordan er klassene? Har man muligheten til å lage en mage som f.eks bare bruker lvl 1 skillen som angrep gjennom hele spillet slik som i Diablo 2? Gikk det i diablo? Du tenker vel på boosting. Joda, enkelte classer trenger ikke skills for å lykkes, marksman har en god del urbukelige skills så mouse1 er godt nok for han. Huff. Trodde vi var litt på samme linje, men det var vi tydligvis ikke. I Diablo 2 kan f.eks en sorc makse charged bolt slik at det blir en mer enn bra nok skill til å klare hell. Samme gjelder ice bolt, firebolt, fissure til druid, teeth til necromancer osv. osv. Er dette mulig i Hellgate London? Er dette samt den uslåelige item generatoren til Diablo 2 som gjør at ingen spill jeg har prøvd har vært i nærheten av Diablo 2. Edit: Bare ta et eksempel. I spill A har man 7 klasser. Etter at spillet har vært ute i 5 år ser man 7 klasser løpe rundt. I Diablo 2 har man 7 klasser. Etter at spillet nå har vært ute i mange år ser man sikkert 100+ klasser i spillet. Da tenker jeg på sorcer med firebolt, sorcer med hydra, sorcer med sverd, sorcer med buer, paladins med buer, necromancere med dagger. Og alle klassene er bra fordi spillet er så sinnsykt gjennomført. Er dette noe dere tror går an i Hellgate London? Eller ender alle som velger Blademaster opp som Blademaster? Endret 30. oktober 2007 av TwiiK Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Det er desidert utrolig mange varianter innen hver klasse. Ta Guardian for eksempel, dette er noen av klasserollene du kan ende opp som: Taunt tank, som drar alle fiender mot deg og tåler utrolig juling, samt AoE stunning etc. AoE caster, med aura som skader fiender rundt deg. Healer, som har healing regen aura og også instant heal for alle allies i aura range. DPS med charge og AoE skills. Aura master, med masse forskjellige auraer som deflecter prosjektiler, buffer allies etc etc. Så kan du lage deg variasjoner innen alle disse, etter din egen smak. Det samme gjelder de andre klassene i spillet. Ingen characters kommer til å ende opp helt likt, og man kan ha 3 forskjellige blademasters som bruker helt forskjellige skills. Item generatoren er like bra som i Diablo 2 etter min mening, og kommer til å gi mye variasjon i hvordan folk spiller karakteren sin. EDIT: En annen genial ting er hvordan modding av våpen fungerer, samt maskinen som legger til random stats. Har man skikkelig flaks kan man legge til en legendary stat på et legendary item og ende opp med noe helt sinnsyke greier. Endret 30. oktober 2007 av Jext Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå