Nitrius Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg har ferie, så er bare glad jeg har noe å gjøre i ferien. Hater ferier. Til info, så får man også Dye kits i betaen Har noen av dere tenkt på hva dere skal spille? 9642067[/snapback] Blademaster Templar eller noe slikt er den som frister mest for min del. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 har fått key jeg og. venter i spenning Har tenkt litt på blademaster selv. virker interessant Lenke til kommentar
Jext Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 Hmm jeg tenkte å sende en mail til CDON og spørre pent om jeg kan få min i dag selv om jeg bestilte akkurat nå. Problemet er at jeg etter 15 minutter leting ikke finner mailen jeg skal sende dette til. Noen som vet? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er ikke bare jeg som har falt for blademaster da Lenke til kommentar
zeox Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er ikke bare jeg som har falt for blademaster da 9642148[/snapback] vel, er ikke så vanskelig å falle for den klassen når man ser de ufattelig fete screenshotene av den i action! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er ikke bare jeg som har falt for blademaster da 9642148[/snapback] vel, er ikke så vanskelig å falle for den klassen når man ser de ufattelig fete screenshotene av den i action! 9642168[/snapback] Ja, minner meg litt om God of war. Lenke til kommentar
xeper Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Fikk min nøkkel fra cdon 28/9, signet opp samme dagen. Har dessverre enda ikke blitt sluppet inn, så det ser ut som det tar litt tid. Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Må jo signere under en NDA avtle når man mekker Beta account Edit: Må vi vente på å få url til beta client downloaden fra flagship studios i mailen eller no? Endret 5. oktober 2007 av treigzak Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du får adgang til forumet dems. Så har du vet det du trenger. Så er det ikke lov til å ha bilder i signaturen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg bestilte HGL fra cdon for noen dager siden.. Fikk beta inv for noen timer siden, har registrert account og sånn, men får ikke lasta det ned? Sitter på The eXperience og hadde tenkt til å døgne med HGL.. hadde vært helt sykt kjipt hvis det ikke hadde gått.. Og når jeg skal logge på Account Management, får jeg bare denne meldingen: Thank you for pre-ordering the game. Preparations are being made to commence the Beta Test very soon. You will receive a notification when the doors are open. I AM DESPERATE! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg bestilte HGL fra cdon for noen dager siden.. Fikk beta inv for noen timer siden, har registrert account og sånn, men får ikke lasta det ned? Sitter på The eXperience og hadde tenkt til å døgne med HGL.. hadde vært helt sykt kjipt hvis det ikke hadde gått.. Og når jeg skal logge på Account Management, får jeg bare denne meldingen: Thank you for pre-ordering the game. Preparations are being made to commence the Beta Test very soon. You will receive a notification when the doors are open.I AM DESPERATE! 9643514[/snapback] Du må bare vente til de slipper deg inn nå, og som en annen påpekte her istad, det kan ta tid. Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Så er det ikke lov til å ha bilder i signaturen. 9643511[/snapback] Teit, var ikke store bildet engang Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har noen en anelse om hvor lang tid det ca tar før jeg får lasta det ned? Lenke til kommentar
xeper Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har noen en anelse om hvor lang tid det ca tar før jeg får lasta det ned? 9644302[/snapback] Jeg kom nettopp inn(10 min siden), laster ned nå. Så det tok en uke for min del. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har noen en anelse om hvor lang tid det ca tar før jeg får lasta det ned? 9644302[/snapback] Jeg kom nettopp inn(10 min siden), laster ned nå. Så det tok en uke for min del. 9644419[/snapback] Fikk du noe form for mail eller bare logga du inn? Lenke til kommentar
xeper Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg fikk mail. Nedlastingen er kommet til 24%, grei nok fart. Så får sikkert spilt litt i natt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg fikk mail. Nedlastingen er kommet til 24%, grei nok fart. Så får sikkert spilt litt i natt. 9644686[/snapback] Vært innom en fansite og det er vist en god del som har fått invite nå, er spekulasjoner om at de som putta inn koden før 28 sept er de som blir sluppet inn nå også kalt "wave 11" så ser ut som de som har puttet inn koden etter 28 sept må vente til noe rundt neste uke for vi er ifølge folket "wave 12". Noe slikt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Men så skal det ifølge Flagship ta kortere tid, siden de har vært opptatt med andre ting. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Men så skal det ifølge Flagship ta kortere tid, siden de har vært opptatt med andre ting. 9644780[/snapback] Ja, håper det tar kortest mulig tid. http://www.hellgateguru.com/forum/ fint forum med mye om spillet og betaen. Endret 5. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Jext Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 De som er så heldige og får testet betaen får oppdatere her da, så vi vanlig dødelige kan bli misunnelige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå