LarZen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Kan ikke noen ta noen kule ingame bilder å poste her slik? NDA er jo ikke aktiv mere anyways. Lenke til kommentar
Marthj Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Høres generelt ut som et gøyalt spill, utenom det er i fremtiden, som er kjedelig som oftest, og at alle baner er like. Misliker også dette subscriber-tullet. At de med bra inntekt skal være annerledes enn andre. Veldig irriterende dette for eksempel: "While everyone gets 3 character slots, subscribers can have a maximum of 24 characters" og "Each character’s storage locker is doubled in size with an extra 6x8 section, making the hoarding of all sorts of goodies that much easier. Packrats rejoice!". Syntes det er litt urettferdig. Men hvor mye er "leia" på egentlig? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Yay, nå får de som ikke subscribers også Archivements <3 Marthj: Den blir vel på 100 kroner for Norge, rundt $15. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 At de med bra inntekt skal være annerledes enn andre Haha, største bullcrappet jeg har hørt. Klarer du ikke samle 100kr mnden så sliter du faen meg med andre ting enn at folka i HGL har flere character slots enn deg. Er nok rimelig sikkert at vi ikke får se flere Diablo 2 i fremtiden som tiblyr dedikerte servere, regelmessige oppdateringer osv. uten å kreve en krone for det. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Diablo 2 og regelmessige oppdateringer høres ikke bra ut sammen, hah! Joda, vi får se slike spill, HGL, Mythos og GW er noen av dem. Endret 23. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Yay...Nå holder jeg på å installere betaen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Betaen slutter på fredag, men så kommer den opp etter release slik at du kan spille betaen med nye chars for så å overføre dem til retail kontoen din mens du venter på å få spillet >.> Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jau har, nå fikk jeg være med i betaen Blir artig å prøve det. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Likte godt at de har tenkt å sette opp beta serverne etter launch slik at de som ikke får spillet med en gang fortsatt får spilt, og characterne du lager på denne beta serveren vil bli flyttet over til retail kontoen, slik jeg forsto, det er kos. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Damn...På hvilken dag blir de serverene åpnet igjen etter fredagen? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Damn...På hvilken dag blir de serverene åpnet igjen etter fredagen? Ingen som vet enda, hvis det var posten min du sikta til. Endret 23. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Var nok det ja Nitrius... Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Viss dere ikke har fått med dere det så har de lagd en test server til Patch 0. Som alle kan laste ned å teste ut ved å velge test server der man velger server. Er også eget test forum på Hellgate london siden man kan se hva folk sier. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Veldig stilig den nye servere, man får testet Elite mode. Merker godt at vanskelighetsgraden er satt opp helt fra starten og cooldown på health injector er 10 sekunder. Mange andre nye features også, som f.eks achievement systemet. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 Gnager meg at DX10 ytelsen på test serveren ikke er noe bedre enn før :/ Så da ser det ut som det blir dx9 mode, hvis det ikke blir bedre etter release. @Jext: "Subscriber mode" på test serveren er denne random? eller er den på får alle? hvordan kan jeg sjekke det evt.? mener noen i chatten babla om at det var random.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Får jeg bedre loot på Elite Mode også? Droppet 3 legendary fra den første bossen o_O Endret 23. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Jext Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2007 Nitrius: Jeg tror faktisk at jeg har litt flaks med en bug på det området, kanskje det gjelder deg også. Kontoen min er ikke flagget for subscriber, siden jeg bare har 3 character slots. Når jeg trykker på å lage en ny character så lyser derimot ikonet for Elite mode. Om jeg trykker på ikonet så skrur jeg det av, og får det ikke på igjen før jeg går ut av menyen og velger å lage en ny character igjen. Er jo egentlig bare subscribere som får velge Elite mode men jeg er rimelig sikker på at min char har det på, pga 10 sekunder CD på health injector og myyye mer loot. Lenke til kommentar
teks Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Er jo egentlig bare subscribere som får velge Elite mode men jeg er rimelig sikker på at min char har det på, pga 10 sekunder CD på health injector og myyye mer loot. Det er 10 sekunders CD på health injectors i vanlig modus også. Hvor mye loot som dropper er tilfeldig, så vidt jeg vet har ikke Flagship Studios nevnt noe om at Elite Mode skal ha bedre drops, heller, med unntak av det som følger med når det kommer flere champions. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Ser ut som EU test serverne er oppe nå, jeg greide værtfall å logge inn på en av EU serverne i server listen istad, funka flott lav og fin ping, varierte mellom 50-80, men har ikke fått spilt så mye var bare innom og titta litt. Edit: Etter litt mer spilling så ser det ut som pingen på EU serverne også varierer en del. Endret 25. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nydelig delay på EU serveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå