Kjetil367 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg bestilte HGL fra cdon for noen dager siden.. Fikk beta inv for noen timer siden, har registrert account og sånn, men får ikke lasta det ned? Sitter på The eXperience og hadde tenkt til å døgne med HGL.. hadde vært helt sykt kjipt hvis det ikke hadde gått.. Og når jeg skal logge på Account Management, får jeg bare denne meldingen: Thank you for pre-ordering the game. Preparations are being made to commence the Beta Test very soon. You will receive a notification when the doors are open.I AM DESPERATE! vel jeg fikk min på fredag men fikk ikke spille fordi en maintance elns.. men på lørdag kom jeg inn fordi jeg leste at du måtte velge beta server og da kunne jeg spille.. har du prøvd det?. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hvis man bare senker brightness ned så ser det ganske bra ut, men samtidig naturlig. På laptopen klarer jeg ikke dette, da det bare blir grått og ikke svart, men på kasseskjermen(??) blir fargene rett. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Jeg synes ikke at Hellgate London var noe bra...Grafikken var dårlig og kontrollene var dårlige...Dog det var en følelse av Diablo 2 Lenke til kommentar
treigzak Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hva er de forskjellige actene? Det er jo ingen antydninger noen steder om at man nå har kommet til act2 eller 3.. det er heller ingen ordentlige bosser, ingen cutscenes for å dele "actene" mellom seg, og alle stedene ser 105% helt like ut. Hvis det å komme videre til ny by er det samme som å gå inn i en ny act, syntes jeg det var et veldig dårlig lagd skille. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Bosser er det. Aktene markeres ikke ved ny by. Ja, stedene ser helt like ut. Det kommer sikkert cutscenes i fullversjonen. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Husk vi spiller på en Beta-klient. De har sikkert tatt vekk en god del for å gjøre det lettere å laste ned osv. Kan tenkte meg cutscenes er noe av det de har tatt vekk. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2007 Fatter ikke hvorfor det ikke var noen cutscenes i demoen jeg, det var dårlig valg. La oss håpe at vi får noen skikkelig stilige cutscenes som driver historien slik det var i diablo 2 når spillet kommer. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Til dere som har spilt demoen. Spillte den akkurat selv nå som serverene er nede, og den er ELENDIG i forhold til det ordentlige spillet. Så ikke tro spillet suger selvom dere ikke likte demoen. Det er ingen av de svære hordene med monstere i demoen f.eks slik det er i spillet egentlig.. Ingenting slår aoe og 20+ mobs som denger på deg : ) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Noen som greier å komme inn på hgl forumet nå? får "problem loading page" hele tiden nå, hovedsiden funker vel og merke.. Endret 21. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Hele siden er visst nede tror jeg, venter spent på en Mythos invite, det ser utrolig stilig ut. Lenke til kommentar
Thhe Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hele siden er visst nede tror jeg, venter spent på en Mythos invite, det ser utrolig stilig ut. Jeg var så heldig å vinne en gratis Hellgate-beta . Det var bra grafikk, grei gameplay, men loadingene var fra helvete og det var et par bugs(noen områder hadde ikke en utgang pga randomnizeren) Endret 22. oktober 2007 av Thhe Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Mythos != hellgate beta, hvis du tenkte det . Spilte Mythos betaen i 5-6 timer nå, ufatterlig stilig Diablo kopi. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Var det lit fiksing av bugs igår, eller var bare serverne nede? Endret 22. oktober 2007 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Mythos != hellgate beta, hvis du tenkte det . Spilte Mythos betaen i 5-6 timer nå, ufatterlig stilig Diablo kopi. Men er det bra da? Titan Quest, Dungeon Siege, Sacred osv. var jo også stilige Diablo kopier, men de hadde jo ikke noe av det som gjorde Diablo 2 så bra. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Det de har lagd holder godt opp mot Diablo, men tar enda en god stund før FSS er ferdig med dette spillet. En av de bedre ARPG spillene jeg har prøvd, må spille det mer for å finne ut det egentlig. Ingen Mythos tråd enda, får vel lage en siden dette er en HGL beta tråd. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 må man betale for å spille på internett i måneden? Og hva er subscriber greia? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 må man betale for å spille på internett i måneden?Og hva er subscriber greia? Nei, det er gratis å spille online, men du får ekstra ting hvis du blir en subscriber, her kan du lese om hva du får hvis du subscriber, og hva alle får. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Fikk nettopp en beta invite til hgl, signa opp på siden om invite aller først men det endte jo med at jeg preordra og kom meg inn slik. Uansett skulle noen være interessert i å teste ut hgl betaen, så send meg en PM med mailen din. Edit: Glemte å si ifra, men nøkkelen gikk til en kamerat, så er ikke vits å sende PM om det lengre. Endret 22. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Jext Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har en kompis som er veldig interessert. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 syns ikkje grafikken var noe bra eg :S Alt var på fult. Kan det ha noe med at skjermkort driveren ikkje er oppdatert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå