Cortinarius rubellus Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Jeg skal ha det spillet når det kommer ut, Prøvde demoen og det var som å finne det spillet jeg har leita lenge etter. Of course det hadde sine feil, men gleden overgår de feila. Håper at de klarer å finpusse det litt til, så blir det spillet der gull. Og jeg er sær på spill så det er sagt. Endret 20. oktober 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 @TwiiK: Tror du misforsto hva jeg mente, når jeg sa "Er ikke noe spesielt ved spillet" så mente jeg at spillet ikke gjør noe nytt, noe som revolusjonerer rpg/fps sjangeren, diablo "systemet" har det jo blitt lagd spill ut av utallige ganger. Når jeg sa "Grunnen til at jeg liker spillet er fordi jeg får diablo følelsen tilbake" så mener jeg at jeg har lengtet etter gleden av å spille som diablo en gang ga meg, greier ikke helt å sette ord på det, siden jeg bare var 13-14 år gammel da om jeg husker rett og jeg spilte mest fordi jeg syntes det var gøy. Når jeg tenker meg om, og leser hva du sier om at "Det diablo (2 hovedsaklig) gjorde bra var...." så må jeg si meg enig. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Skaffet meg en volt rifle til bosser/flyvende dyr, en rocket launcher til aoe/alle andre, og en sniper rifle til... ikke funnet bruk for den enda, men kommer sikkert til nytte. Aoe med rocket launcher + nade + napalm strike er jo rått Gleder meg til jeg får tak i elemental becon. Synd at jeg stakk fra The Museum questet og nå finner jeg ikke quest fyren som gir det, yeye. Endret 20. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Vel, jeg elsket Diablo 2, spilte det i flere år. Men det var et eller annet ved det som gjør det mye bedre enn demoen jeg prøvde nå... vet ikke helt hva det er, kanskje rett og slett historien, d2's stemmeskuespill, d2's musikk, d2's raske oppdrag (innen 5 min har man gjort noe betydningsfullt som å rense den of evil uten at det føltes dumt), d2's definitivt mye mer tilstedeværende hack'n'slash følelse.. vet ikke. Endret 20. oktober 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Visst man lager seg en karakter i single player, kan man da bruke den i multiplayer? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Visst man lager seg en karakter i single player, kan man da bruke den i multiplayer? Nei, totalt separert. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Crossfire: Ja historien til D2 er deilig, med stemmer som er ekstremt fete, videoer som gir spilleren gåsehud og det at en så fet person som han Tyrael er med er rått. Har enda til gode å finne en så stilig karakter i et spill. Edit: Er det alltid en delay i online spillingen? Synes det tar 0,5 sek for kasser å knuse, merker dette enormt godt. På demoen er det ingen delay, men kanskje delayen skje pga det er betaen? Endret 20. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du møter neppe noen spennende. Jeg har enda ikke møtt noen spennende. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du møter neppe noen spennende. Jeg har enda ikke møtt noen spennende. Så positiv da gitt! Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Liker spillet mer å mer. Fant et nytt tilesett i dag. Dumt det var så lite. Var en liten hule som var nesten helt mørk. Med zombier i og en kiste i enden. Skulle hatt flere områder som var større. Samt den questen man må bruke lykt for å kunne se. Fant også et skattkammer hvor hele gulvet var dekket av gull. Fant rundt 5k palladium der. Det var digg Forresten hvis dere syns spillet er for lyst kan man skru ned gamman et bittelite hakk. Da blir det passe mørkt uten at det ser kunstig ut. Å gud som jeg hater de flyvene blekksprutene som blir usynlige og har sterkt skjold. Er så plagsome å drepe. Men de flyvene tingene som streamer lyn på deg kan være et sant helvete. Særlig siden jeg dualwielder 2 våpen så det er vanskelig å snipe dem ned. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 i den betaen de fleste her spiller, er det slik at de samme omgivelsene går igjenn 100 ganger der og ? i løpet av demoen som varte en times tid eller noe sånt så såg jeg den samme trappen ned til et firkantet smug over 10 ganger, herregud så lite kreativt... Var en 3 etasjers bygning som også gikk igjenn 3 ganger på den korte tiden demoen varte.. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Crossfire: Ja historien til D2 er deilig, med stemmer som er ekstremt fete, videoer som gir spilleren gåsehud og det at en så fet person som han Tyrael er med er rått. Har enda til gode å finne en så stilig karakter i et spill. Edit: Er det alltid en delay i online spillingen? Synes det tar 0,5 sek for kasser å knuse, merker dette enormt godt. På demoen er det ingen delay, men kanskje delayen skje pga det er betaen? si hallo til US-servers.. Edit: Huff servers er nede i dag.. Jaja får laste ned demoen siden jeg kjeder meg Endret 21. oktober 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 i den betaen de fleste her spiller, er det slik at de samme omgivelsene går igjenn 100 ganger der og ? i løpet av demoen som varte en times tid eller noe sånt så såg jeg den samme trappen ned til et firkantet smug over 10 ganger, herregud så lite kreativt... Var en 3 etasjers bygning som også gikk igjenn 3 ganger på den korte tiden demoen varte.. Det er liten variasjon i teksturene fra act 1-3, de som har fått tilgang til 4-5 har sagt at de er utrolig bra lagd. FSS har også sagt at de holder på å gjøre om teksturene, da tipper jeg de mener at de gjør det mer variert i act 1-3, men om vi får dette ved release eller senere i en patch vet vi ikke. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) er det 1 person? går den ann i bytte mellom 1 og 3 person? hvis det er 1 person, hvordan er det, er det bra grafikk? Endret 21. oktober 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Går fint an å bytte mellom 1. og 3. person ved å bruke scrolling på musa. Grafikken er grei hvis du klarer å kjøre på max, ikke noe å rope hurra for, men synes den er stilig nok. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Så lenge du har skytevåpen kan du være i 1 person når du spiller. Synes grafikken er grei som Bruktbilen skrev over, men gameplayet er fantastisk nok til at grafikken ikke har så mye å si. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Syns grafikken er helt grei, det er en ting jeg syns ser veldig pent ut i spillet og det er teksturene de har brukt på murstein o.l i stasjonene osv.. Syns også artworken i spillet er ganske så bra, liker veldig godt hvordan zombiene ser ut og diverse andre monstre. Sånn overall så liker jeg den litt mørke atmosfæren i spillet. Endret 21. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Synes grafikken var bra på en radeon9800, jeg. Men så tar jeg alltid slik grafikk fremfor bloom-hdr-"next gen"-helvete. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 teksturene var nå en ting, men som sagt tidligere, de samme modellene av bygg og områder gikk jo igjenn og igjenn og igjenn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå