Gå til innhold

Opplevelser fra Hellgate: London Beta, fortell!

Anbefalte innlegg

Fikk nylig en invite, men serverene ser ut til å være nede. Det står ihvertfall det når jeg prøver å logge inn. Er det noe maintenance på gang eller er det faste spilletider?

Du må krysse på for å vise alle serverne også må du velge "Hellgate beta server".

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Below are the minimum recommended system specs for the Hellgate: London Beta. Please keep in mind that these specs are not finalized in any way, and only apply to the Alpha that you are participating in. Over time, as optimizations are made and the game nears completion, revised specs will be released. Thanks, and have a great time with the game!

* Processor: 1 .8GHz or faster (2.4GHz for Vista)

* RAM: 1GB or more (2GB for Vista)

* Video: DirectX 9.0c/10 compatible device w/ 128MB RAM or better and Pixel Shader 2.0 support; requires NVIDIA GeForce 6200/ATI Radeon 9000 chipset or greater

* Audio: DirectX 9.0c compatible device

* Disc drive: 8x DVD or faster

* Hard drive: 6 GB or more free space

* Input: Keyboard and mouse

* Internet: Connection required for multiplayer

Det vil si, det er ikke kommet noe annet enn minimum requirements, systemrequirements.com har spillet oppe, men recommended der er ikke rett.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Det vil si, det er ikke kommet noe annet enn minimum requirements, systemrequirements.com har spillet oppe, men recommended der er ikke rett.

Kan si jeg dro betaen glatt på fullt på min maskin. Men jeg opplevde at det krasjet med en av settingsene på høyt, uten at jeg vet hva. Men lå stødig på 150fps.

C2D 6750

4 GB Ram

7900GT 550m

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Kan si jeg dro betaen glatt på fullt på min maskin. Men jeg opplevde at det krasjet med en av settingsene på høyt, uten at jeg vet hva. Men lå stødig på 150fps.

C2D 6750

4 GB Ram

7900GT 550m

Bare lurer @Neppe, har du 2 personligheter? ikke vondt ment, men mener å huske at du har hoppa mellom dårlig og bra ytelse i hgl noen par ganger nå..

Lenke til kommentar
Betaen er vel hele spillet regner jeg med? Ble akkurat med i betaen foresten :)

Noen har tilgang til hele spillet, men for de som ikke har blitt "flagget" til å få det så er max level for oss i betaen 22 om jeg husker riktig. Er en håndfull heldige som ble flagget ved forrige update til å utforske resten av spillet.

Mye mer innhold i betaen enn demoen.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...