Nitrius Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Oh nice, single player demo på fredag Det blir blademaster på meg, oh yeah! Edit: Kjører mest sannsynlig for betalt online gaming, det er uansett bare 100 kroner hver måned, harr! Edit 2: Ehh, 10$ er da bare 60-70 kroner... Jeg har selv tenkt til å subscribe, har vurdert life time membership også, men vet ikke helt, er mye penger og jeg har null peil på hvor lenge jeg kommer til å spille spillet. Og som du nevnte 10$ er ikke stort, blir sikkert litt ekstra for oss som bor i europa men alikavel, er ikke store summen, er bare å droppe 1-2 brus i uka Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Har utrolig mange spørsmål dessverre angående det å betale for online gamingen, som for eksempel hva skjer når man har "subscriber content" og slutter å betale, blir det ubrukelig? Kan man spille hvis man ikke subscriber mer? Kan man starte å subscribe når som helst, eller må man lage en ny char der man subscriber på den, altså kan man vente til det faktisk kommer nevneverdige ting og så subscribe med den charen for å få tilgang til det? Blah, supporten til HGL er elendig, siden de ikke har et forum åpent heller. Mailen til dem fungerer heller ikke da jeg spurte om noe med dye kits. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det er litt skremmende at HGL er gold, ihvertfall etter mine (riktignok få) runder i betaen... Jeg håper de fortsetter å jobbe med server koden, da det var en god del feil som virkelig ikke burde være der når spillet slippes.. Går selv for lifetime subscription, siden det er snakk om en 4-500 kroner, og jeg da slipper evt. problemer med hva som skjer hvis jeg ikke betaler en stund etc. Vi får håpe at supporten blir bedre, og at det blir litt mer åpenhet rundt spillet, nå som det er (visstnok) er slippklart.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det er litt skremmende at HGL er gold, ihvertfall etter mine (riktignok få) runder i betaen... Jeg håper de fortsetter å jobbe med server koden, da det var en god del feil som virkelig ikke burde være der når spillet slippes.. Går selv for lifetime subscription, siden det er snakk om en 4-500 kroner, og jeg da slipper evt. problemer med hva som skjer hvis jeg ikke betaler en stund etc. Vi får håpe at supporten blir bedre, og at det blir litt mer åpenhet rundt spillet, nå som det er (visstnok) er slippklart.. Nå har det seg slik, vertfall etter hva FSS har sagt, så spiller vi beta folket på en mye eldre build enn hva FSS sitter å spiller på. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nå har det seg slik, vertfall etter hva FSS har sagt, så spiller vi beta folket på en mye eldre build enn hva FSS sitter å spiller på. Det er jo ganske pussig... For de vil da få en haug med ekstra rapporter på feil de har rettet, og det kan være følgefeil av en tidligere feil som da ikke vil bli oppdaget... Jaja, vi kan jo håpe på at det er riktig, og at den nyeste versjonen har blitt testet godt nok... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Om man leser på forumet (Har vært aktiv leser der en stund), så er det utrolig mange som ønsker at spillet skal bli utsatt. Som jeg har sagt tidligere, blizzard hadde aldri gitt ut ett slikt spill, så jeg synes det er rart at de gamle fra blizzard faktisk gir ut det, sånn som det er nå. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Demoen kommer i dag, ikke på fredag. De har oppdatert posten, wuhu! Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Om man leser på forumet (Har vært aktiv leser der en stund), så er det utrolig mange som ønsker at spillet skal bli utsatt. Som jeg har sagt tidligere, blizzard hadde aldri gitt ut ett slikt spill, så jeg synes det er rart at de gamle fra blizzard faktisk gir ut det, sånn som det er nå. Men nå har jo ikke nødvendigvis FSS like gode økonomiske vilkår som Blizzard. Hvis mulig hadde de nok ikke sluppet spillet før de var helt fornøyde med det, men det er ytterst få firmaer som er i den posisjonen. Som regel ligger de under strenge deadlines fra utgivere, og hvis de blir forsinket så er det øknomiske konsekvenser og i verste fall kan spillet bli kansellert... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Oh ye! I dag åpna jeg mailen og hadde fått beta invite til Hellgate London! Nå gleder jeg meg faenmeg sjukt til å komme hjem fra skolen å laste det ned Var hos PcT fra forumet og spilte Alpha for en stund siden, og dette spillet er BRA! Hilsen en superhappy forumbruker! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Men nå har jo ikke nødvendigvis FSS like gode økonomiske vilkår som Blizzard. Hvis mulig hadde de nok ikke sluppet spillet før de var helt fornøyde med det, men det er ytterst få firmaer som er i den posisjonen. Som regel ligger de under strenge deadlines fra utgivere, og hvis de blir forsinket så er det øknomiske konsekvenser og i verste fall kan spillet bli kansellert... Hadde du solgt en stol med 2 foter, fordi du hadde ikke råd til å designe de to andre? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hadde solgt den som kunst og tjent millioner av idioter som ville betalt for kunstverket. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Demoen kommer i dag, ikke på fredag. De har oppdatert posten, wuhu! Hvor kan man finne den da? Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Men nå har jo ikke nødvendigvis FSS like gode økonomiske vilkår som Blizzard. Hvis mulig hadde de nok ikke sluppet spillet før de var helt fornøyde med det, men det er ytterst få firmaer som er i den posisjonen. Som regel ligger de under strenge deadlines fra utgivere, og hvis de blir forsinket så er det øknomiske konsekvenser og i verste fall kan spillet bli kansellert... Hadde du solgt en stol med 2 foter, fordi du hadde ikke råd til å designe de to andre? Ta en titt på spillmarkedet, og hvordan finansiering av spill foregår, og du vil se at det er veldig mye av det som foregår. Få spillet på markedet i tide for Thanks Giving eller jul, og så fiks evt. problemer du ikke rakk med en patch i ettertid. Jeg sier ikke at det er en ideel løsning, men dessverre en vanlig løsning... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Demoen kommer i dag, ikke på fredag. De har oppdatert posten, wuhu! Hvor kan man finne den da? Den vil komme opp på http://www.gamedaily.com/ Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hadde solgt den som kunst og tjent millioner av idioter som ville betalt for kunstverket. Så spill er kunst, som idioter betaler for. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvem som er idioter er relativt, men stort sett ja. Eneste forskjell er at det tar lengere tid å lage et spill som selger enn å lime to sokker sammen og selge det for millioner. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Om man leser på forumet (Har vært aktiv leser der en stund), så er det utrolig mange som ønsker at spillet skal bli utsatt. Som jeg har sagt tidligere, blizzard hadde aldri gitt ut ett slikt spill, så jeg synes det er rart at de gamle fra blizzard faktisk gir ut det, sånn som det er nå. Mange og mange, det er også mange som gleder seg til at spillet kommer ut. Det vil alltid være noen som syns negativt om et spill, det vil alltid være folk som syns positivt om et spill, akkurat som det vil være folk som vil ha et spill utsatt, og folk som vil ha et spill ut så fort som mulig, slik at de får spilt. Slik spillet er nå, vertfall beta builden som vi spiller, så fungere spillet helt fint her, og jeg har ikke møtt på noen gamebreaking bugs. Endret 18. oktober 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Jext Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Er enig Nitrius. En ting jeg er skikkelig overrasket av med dette spillet er mengden spillere som faktisk roser spillet i skyene på chatten i spillet. I andre betaer jeg har vært i, f.eks Vanguard, Saga of Ryzom, WoW, Tabula Rasa osv. Jeg gleder meg til NDA'en til spillet blir tatt ned så man kan skrive i detaljer hvorfor dette spillet er så bra som det er. På forumet er det selvfølgelig en bråte med "nay-sayers" men det er mye positiv feedback også. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Oh nice, single player demo på fredag Det blir blademaster på meg, oh yeah! Edit: Kjører mest sannsynlig for betalt online gaming, det er uansett bare 100 kroner hver måned, harr! Edit 2: Ehh, 10$ er da bare 60-70 kroner... Jeg har selv tenkt til å subscribe, har vurdert life time membership også, men vet ikke helt, er mye penger og jeg har null peil på hvor lenge jeg kommer til å spille spillet. Og som du nevnte 10$ er ikke stort, blir sikkert litt ekstra for oss som bor i europa men alikavel, er ikke store summen, er bare å droppe 1-2 brus i uka Kjøper du brusen din på flyplasser eller? Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Fikk nylig en invite, men serverene ser ut til å være nede. Det står ihvertfall det når jeg prøver å logge inn. Er det noe maintenance på gang eller er det faste spilletider? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå