Jext Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Venter selv.. Hadde planlagt å spille dette endel i helga, men det ser dårlig ut nå. Spørs nok om vi får kommet inn i dag siden det er søndag. Hvis det ikke blir i dag så håper jeg hvertfall det blir i morgen, så vi får litt tid i beta før release. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Venter selv.. Hadde planlagt å spille dette endel i helga, men det ser dårlig ut nå. Spørs nok om vi får kommet inn i dag siden det er søndag. Hvis det ikke blir i dag så håper jeg hvertfall det blir i morgen, så vi får litt tid i beta før release. Dere hadde ikke fått spilt mye uansett siden serverne har nettopp kommet opp etter en 24 timers maintenance periode. Syns det er litt merkelig at dere ikke er sluppet inn, siden det bare tok noen timer for min del å komme inn, kan hende jeg bare hadde flaks men. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 De aktiverer kontoer i grupper, så det er nok bare de er uheldig. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kjipt at vi ikke en gang slipper inn på forumet før vi får tilgang til betaen... Vi er jo bundet av en NDA, så det hadde jo ikke skadet... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Kjipt at vi ikke en gang slipper inn på forumet før vi får tilgang til betaen... Vi er jo bundet av en NDA, så det hadde jo ikke skadet... Tilgang til å logge inn = tilgang til å laste ned. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Joda det er riktig, men man må akseptere NDA når man lager kontoen. Dvs at vi er bundet av NDA, men kan fremdeles ikke logge inn på forumet. Jeg skjønner konseptet av dette, teste spillet på egenhånd før man går på forumet hvor det er snakk om både positive og negative sider av spillet, men jeg ville gjerne ha lest der mens jeg venter. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tilgang til å logge inn = tilgang til å laste ned. Ja, men det skulle ikke være noe problem at du fikk tilgang til forumet med en gang du hadde laget kontoen, og at selve nedlastningen kunne bli tilgjengelig på ett senerer tidspunkt. Det er nok som Jext sier, at de ikke vil at vi skal bli forutinntatt før vi prøver spillet selv. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Der har nå valgt å gjort det sånn. Sånn er det med den saken Lenke til kommentar
Error Lars Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Der fikk jeg beta inviten Laster ned clienten nå. Vurderer sterkt og legge meg nå og stå opp rundt 4 i morra tidlig for å få spilt ltt Noen andre som fikk den? k Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Æsj, angret på at jeg ikke forhåndsbestilte spillet sist uke :| Har bare meldt meg på en eller annen side som deler ut keys, tviler jeg blir plukket ut. Frister å forhåndsbestille, men får den uansett ikke tidligst på fredag. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 er det noen former for instances i Hellgate:London? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 er det noen former for instances i Hellgate:London? Hvis du tenker på online delen, så er alt instancer, bortsett fra byene hvor du kan møte folk. Er som guild wars. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 er det noen former for instances i Hellgate:London? Dårlig vesjon av Guild Wars Lenke til kommentar
Jext Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Vi har skjønt at du ikke liker spillet Neppe, men er vel lite vits i å trolle tråden for enhver sjanse til å rakke ned på spillet fordet. Både jeg og naboen fikk beta mail i dag, klienten er nede og den installeres nuh! Lenke til kommentar
lain Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 er det noen former for instances i Hellgate:London? Dårlig vesjon av Guild Wars Nesh, GW som er den dårlige, har ikke hopp i GW Men for å være litt saklig, liker jeg beta av hellgate (utenom bugs) bedre enn GW. Så som med det meste annet, kommer det ned til hva en person selv mener. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Vi har skjønt at du ikke liker spillet Neppe, men er vel lite vits i å trolle tråden for enhver sjanse til å rakke ned på spillet fordet. Både jeg og naboen fikk beta mail i dag, klienten er nede og den installeres nuh! Jeg har sagt ganske mange ganger at jeg liker spillet, har jeg ikke det? Lenke til kommentar
ScorpioN Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kan man resette skill points ? Eller må jeg spare helt til f.eks. lvl 30 for å få en brukbar endgame character ? ala diablo. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kan man resette skill points ? Eller må jeg spare helt til f.eks. lvl 30 for å få en brukbar endgame character ? ala diablo. Nei. De har tatt det vekk fra ønske av folket. Siden det ville gitt spillet 0 replay value. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Er ikke værre enn å legge til en økende pris for hver gang du vil bytte et point, og hvis du ikke vil bytte et point så lar du være. Det er som i oblivion, hvis du liker fast travel så kan du godt gå hele veien. Endret 16. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvor bestilte folket Hellgate London fra? Har hørt at cdon ikke var å stole på med leveringer, så noen andre steder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå