Makky Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Er det flere som sliter med at søk-knappen ikke fungerer hvis man er inne på forumet. Hvis jeg trykker på søk-knappen fra forsiden så fungerer den. Det har vært sånn en god stund for meg, og begynner å bli lei av å gå på forsiden for å trykke på søk-linken. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hva mener du egentlig med at den ikke funker, må være litt mer spesifikk.. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg er nå logget inn på forumet. Og hvis jeg trykker på søk-linken på venstre side under "hjelp", så kommer hele siden opp, men der hvor "søke delen" skal være er bare hvit. Bruker jeg søk-linken på forsiden under "siste fra forum" så fungerer alt. Kan det være noe med brukeren min? For det skjer på alle maskiner jeg er logget inn. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2007 skjer med både firefox og ie7. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Alt du skal få frem er EN søkeboks med knapp, får du den frem? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Trykker jeg på søk-linken her (når jeg leser posten), kommer det bare opp slik sompå bildet. Trykker jeg på søk fra forsiden av hw.no, så kommer søkeboksen opp og alt ser vanlig ut. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Er det noen innstillinger på kontrol-panelet som hindrer meg i søke? Nå funka det å trykke på søk-linken hvis jeg ikke var logget inn. Med en gang jeg logget in, så fungerer ikke søk-linken lenger. Ueland, hjelper det deg noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå