Gå til innhold

Må jeg kjøpe gamecube i jakten på god enspiller underholdnin

zaico

Anbefalte innlegg

Jeg har en x-box, Morrowind er jeg lei, Baldurs gate har jeg runda, og halo har jeg seff oxo rundet! Det var vell de eneste gode 1-player spilla

x-box, eller?? liker rpg og grand turismo lignende spill, og gode action spill!!! Har dere noen forslag om spill jeg bør kjøpe?? eller bør jeg kjøpe gamecube for å få zelda og div andre godbiter.. Har helst ikke lyst å bruke nye 2000 på enda en konsoll.... ps: Det er ikke aktuelt å kjøpe ps2 pga at alle kompisene mine har en, og kan når som helst låne dem!!!

Spill jeg har:

Sega GT

JSRF

Splinter Cell

Halo

Morrowind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

for guds skyld, project gotham racing :)

halo 2 kommer snart, doom3 , project gotham racing 2,starcraft ghost..

mer enn nok å glede deg til

Lenke til kommentar

du kan jo prøve Star Wars: Jedi Starfighter (flyspill). Er ikke akkurat en super-starwars-frik men jeg likte dette spillet! kul story og mulighet for å spille cooperative med en kamerat osv. (det siste er genialt kult! :yes: )

http://www.teamxbox.com/screenshot.php?sid...id=4640&gid=350

http://www.teamxbox.com/screenshot.php?sid...id=4635&gid=350

http://www.teamxbox.com/screenshot.php?sid...id=5075&gid=350

Lenke til kommentar

Project Gotham Racing, Rallisport Challange, Colin McRea 3 og MotoGP er veldig bra.

MechAssault er litt kort i singleplayer, men veldig underholdene så lenge det varer... Og hvis du har planer om å skaffe deg Live er dette en must-get.

Shenmue 2 kommer i løpet av noen månder, det ser jo lovende ut hvis du er en RPGadventure fan.

Panzer Dragoon Orta kommer i mars og det ser jo helt sjukt bra!

Lenke til kommentar

Jg kjøpte meg nettop en GC, og et par spill. Jg kan anbefale på det sterkeste og spille Resident Evil og E Darkness. Fakstis så ble jg så begeistret etter og ha sett nye screenshot av det nye Zelda TWW, at jg kjøpte meg en ny tv til 6000. En fryd og spille på widescreen. Fanken ta, at jg må vente helt til 3mai, menmen. :-? Det er vel verdt og vente på :woot: I mellomtiden så får jg klare meg med Tomb-Raider AOD, CC generals og Unreal II.

Hisler :yes:

Xp 1800

GeForce 4 ti4600(ASUS)

512 DDr

Chieftec

Lenke til kommentar

Warelf skrev: Du skriver at du har splinter cell, noe bedre 1 player spill enn det får du vel ikke?

Hmmm...hvorfor ble ikke dette spillet kåret til årets spill da om jeg må få spør?

Måtte bare kommentere det.

Dere kan jo tenke dere dette i grunnen..Bør en ikke ha alle tre konsollene for å få spilt alt som er bra da? Alle har jo bra ekslusive spill. I min mening har GC flere av disse da, men mindre 3rd developersupport.. (men stadig mer der og)

Har kun GC jeg, men kan nevne mange bra spill både til xbox og GC.

Prøv Eternal darkness...du vil ikke angre.

Lenke til kommentar
Warelf skrev: Du skriver at du har splinter cell, noe bedre 1 player spill enn det får du vel ikke?

Hmmm...hvorfor ble ikke dette spillet kåret til årets spill da om jeg må få spør.

Årets spill er ikke kåret enda, med mindre du tenker på kåringene til mer eller mindre dårlige nettsider?

Den eneste kåringene med tyngde i spillbransjen er kåringene til Academy of Interactive Arts & Sciences, og de kårer ikke årets spill før 27. februar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...