mafia-slayer Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Som allevet så er donut også i norge, men i USA skal det vist være utrolig saftige og gode donuts. Jeg rett og slett elsker donut, men spiser ikke mye selv om jeg elsker dem. De inneholder ALT for mye kalorier. Men er det noen som ha vært i USA og testet ut disse godsakene? Er det virkelig så gode? Er det så store dem skal ha dem til å være? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Nei, Donuts er ikke gode. Spise Donuts er som å spise en skål med melisglassur. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Enig, altfor søtt og lite smak ellers. Du har sett på altfor mye amerikansk fjernsyn. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 indeed. Donuts er som alt annet bakerverk over der utrolig søtt.. Jeg prøvde en bløtkake i en gebursdag engang og jeg fikk nesten sjokk.. og det gikk generelt i alle slags konditori saker.. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Amerikanske donuts og norske smultringer kan ikke sammenliknes. De amerikanske er mektigere og mer "bløte". Og som regel gigantiske, og veldig søte. Har sett at det har kommet amerikanske donuts til Norge. Deli de Luca selger dem, i tillegg til en liten bod på Stovnersenteret. De på Stovner er bedre enn de på Deli De Luca, siden de virker hakket mer ferske. Kanel og sukker er aller best. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Amerikanske donuts er utrolig gode... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå