tafsekatten Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei.. Har ikke annen form for legitimasjon enn skolekort (til buss hvor det står navn og fødselsår) og pass. Moren min vil ikke at jeg skal ta med pass siden det er så verdifult... holder det med skolekort? trenger svar fort.. Lenke til kommentar
Snusmumrikk1 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 nei, du må ha med pass. Skolekort står det bare navnet ditt og det er ikke noe bilde som beviser at navnet på kortet er deg. Lur med deg passet når mordi ikke ser på! Lenke til kommentar
tafsekatten Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 er bilde av meg der da... er bilde, fornavn, etternavn, fødselsår (aka 1990), og no buss-nummer shit Lenke til kommentar
hNy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 mener det funker i fjor. og nei du må ikke ta med et jævlig pass Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvis du er redd for å miste passet ditt, kan det kanskje være lurt å skrive navn på det, så kan de som finner det kanskje kontakte deg. Nei, fra spøk til ost. Noen andre vil ikke ha store nytten av passet ditt, hvis du mister det er det stor sannsynlighet for at du får det tilbake. Jeg har passet mitt fullt synlig i ytterlomma på sekken, har hatt det veldig lenge, uten å være bekrymret for å miste det. Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ha med pass er en dum ting, det kan jeg godt si.. Altså, skolebevis burde vel holde... Hvem vil tjene på og ha fake navn på biletten sin anywayz? Lenke til kommentar
Po0Be4rH Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis du har bankkort med bilde elr førerkort, så burde de også duge.. Lenke til kommentar
gather Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis du er redd for å miste passet ditt, kan det kanskje være lurt å skrive navn på det, så kan de som finner det kanskje kontakte deg. 9631374[/snapback] Navn står vel normalt sett i passet fra før Lenke til kommentar
audi91 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis du er redd for å miste passet ditt, kan det kanskje være lurt å skrive navn på det, så kan de som finner det kanskje kontakte deg. 9631374[/snapback] Navn står vel normalt sett i passet fra før 9633441[/snapback] Var vel kanskje derfor han skrev dette i setningen etter: "Nei, fra spøk til ost." Lenke til kommentar
gather Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 haha... mulig jeg burde sove litt mer... jeg ser jo ingenting i dag.. Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror ikke jeg ville ha satset på å komme inn med skolekort, det er jo ikke verre enn at du tar med bankkortet(regner med at alle som skal der har et, utenom de i følge med foreldre) Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvor ofte kan dette spørsmålet egentlig stilles? Har vel vært diskutert en fantasillion ganger for hvert eneste middels-to-large dataparty de siste fire årene. Her er det som gjelder som gyldig identifikasjon i vårt lekre land: - Bankkort med bilde - Pass - Postens ID-kort i kredittkortstørrelse - Førerbevis (bil, motorsykkel, traktor, lastebil, moped osv.) utstedt av Veivesenet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg