KongRudi Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) http://www.ps3news.com/PlayStation3/New_Pl...os_available-1/ Veldig kuul karakter-generering.. Dette så bra ut.. Endret 3. oktober 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har betaen startet? Trodde den skulle være åpen Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Dette er ikke den åpne beta'en... :-/ Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 *Puster lettet ut* Når er det betaen for oss dødelige slipper ut da? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 krystall-kulen min overlevde ikke overgangen til år 2000.. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Klipp nummer 2 så jo litt artig ut, men karakter-genereringen var jo omtrent prikk lik den EA har brukt i flere år. Ikke noe nytt, men den fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 krystall-kulen min overlevde ikke overgangen til år 2000.. 9631025[/snapback] *faller oppgitt ned på kne* NOOOOOOOOOOOOOO!!! Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det siste jeg leste var at det skulle være en åpen beta "rundt" juletider. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Da jeg så de første bildene fra terassen der han skuet ut over båthavna tenkte jeg med en gang på neste GTA. Går det ann å kjøre bil i HOME, var det første som slo meg. Tenk så fett å herja rundt i bil i et slikt landsskap i HD :!: Hadde vært fett hvis det var noen "slumområder" i byen der "alt" var tillatt. Horer til salgs bilkjøring, brekk, slossing, kokiansniffing. Alt usensurert. Da hadde det faen meg tatt av! "Alle" hadde vel også oppholdt seg i denne delen av byen. Regner med at de gjøre HOME ganske kjedelig og sterilt. At man ikke kan tegne symboler på klær selv i frykt for nazipropaganda at kun snill behaviour blir lagt inn. Blir nok showoff en ukes tid før det blir kjedelig. Med totalt anarki og Guns'r'us på annenhvert gatehjøre hadde det derimot vært artig :!: Slik det framstår når blir det charactergeneration i et rollespill som aldri starter. Endret 4. oktober 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 DLB for pres. Elsker videone han har på youtube om home og x360 Vs PS3 Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kul video, likte veldig godt designet Gleder meg til betaen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå