Gå til innhold

Tråden dedikert til the Brewfestival :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dark iron dwarfs kom den første dagen hver time, klokka halv XX.

De kom opp fra bakken i "borrehus" :p og det spawna 2 dverger per bygning som kom opp. PS: Det kommer drit mange.

Du må time akkurat når du skal drikke ølen så du får kasta den tomme flaska på dvergene så de "svimer av".

Du må hindre dem i å drikke opp den gode ølen til Brewfest dvergene, og hvis du ikke hindrer dem stikker de mye før planlagt, eventet holder på rundt 5minutter før et kjempe digert borrehus kommer opp og alle løper til den, og borer seg ned igjen.

For hver dorf du knerter får du EN buff, buffen stacker til maks 25, og da må du levere til ho gnome female dama som står på ei kasse der. (Ho som selger items for tickets) du kan levere tickets mens eventet er i gang, så du kan få mer enn 25 tickets per event.

Er dere alt for få som er med på eventet så må du regne med at dere ikke klarer å stoppe dem i å drikke opp ølet, som resulterer i at de stikker tidligere enn hvis dere hadde vært mange.

På dagen er det 20+ som er der, og det er ikke lett å få knerte så mange dverger.

For å kunne knerte en dverg, må du enten ta /wave emote på en av NPCene, enten dverge dama, eller ogren. Du kan også plukke opp øl fra borda som er der, gjør samme nytten. Du kan bare ha en av den, fordi den er unique, men så fort du har drikki den opp, kaster de enda en til deg.

Sånn, da skjønner du sikkert prinsippet, PS: min lengste post ever...

Om jeg  husker rett kan du gjøre kharanos - brewfestleveringsquestet hver 12. time? Skaffer lett 100 tickets om dagen på en char da...

9647651[/snapback]

Hæ? hvor? hva? Trodde bare den derre reklameridetingen var daily jeg, gief forklaring på hvor jeg finner den.

9652194[/snapback]

Han mener Ram løping. du henter Kegs fra en vogn. er mellom Razor hill å orgrimar for oss Horder :p

Folk på serveren min sier de ikke kommer lengre, han ene jeg møtte på manglet 20 tickets fordi han hadde tatt så mange dverger, jeg er bare litt over halvveis uten å ta noen dverger i det hele tatt! Urettferdig at de forsvinner før jeg får gjort noe... Anyways, tror det ikke blir noe problem å skaffe de 600 tickets før de folka drar igjen, men da får jeg sikkert ikke rå til så veldig mye annet heller. Det eneste jeg kan gjøre for tickets nå er å løpe frem og tilbake med ram mounten med de brewfest keggene og den bark questen. Noen som har andre idéer til å få tickets? Evt. hvor dvergene spawner for hordesia, hvis de fortsatt fins da.

Det er ikke en quest etter du har gjort den, du bare får kjøre en ram frem og tilbake i 4 min så tar du så mange kegs med tilbake som mulig før tia går ut, men du får mer og mer tid etter du har gitt inn en keg. Dette kan du gjøre om og om igjen hver dag.

Endret av OverLegen619

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...