1915 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har glemt passordet til trådløs routeren MIN og så har jeg IKKE lyst å resette den for å få nett. det er WEP nett. hvordan kan jeg cracke nettet mitt slik at jeg får koblet til trådløsen ? Lenke til kommentar
nets Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg tror det er best å resette den ettersom du må: #1 - Ha et kort som støtter sniffing og forhåpentlighvis packet injection (med packet injection tar det 10 min, uten vil det ta evigheter siden det ikke er noe trafikk på nettet ditt). #2 Du må ha linux mest sansynelighvis, siden de fleste vertktøyene er skrevet for linux. #3 Det tar tid å sette seg inn i, selv med ferdige video guider osv. Håper det ga deg et hint til hvor mye 'stress' det er å cracke WEP nøkler Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 tjææ. da bruker vi linux da. har ubuntu Lenke til kommentar
riroil Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Utifra dine andre innlegg, hvor du sier at du bor på hybel og kun har trådløst så er det vel ikke det at du ikke har lyst til å resette router som er problemet? Problemet er vel at du ikke har fysisk tilgang til routeren? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 er snakk om at jeg har nette hjemme og på hybeln. men nå er det nettet hjemme som er problemet å ikke få koblet til. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 koble deg til routen med kabel og hent ut wep password. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg har glemt passordet til trådløs routeren MIN og så har jeg IKKE lyst å resette den for å få nett. det er WEP nett. hvordan kan jeg cracke nettet mitt slik at jeg får koblet til trådløsen ? 9630817[/snapback] Brukernavn og passord for routeren (for å kunne konfigurere) er ikke det samme som krypteringsnøkkelen for WEP. Krypteringsnøkkelen kan u endre (evt se) ved å logge deg på routeren fra en annen PC, evt koble deg til routeren med kabel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå