Luis_Garcia Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hvilke spanske storbyer er å anbefale? Hvilke byer har folk å anbefale som er fine og som har mye å oppleve. Hva er det som gjør at byen er verdt å dra til? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Barcelona liker jeg veldig godt. Stor og pen by som kan tilby veldig mye. Lenke til kommentar
MindB Skrevet 6. oktober 2007 Del Skrevet 6. oktober 2007 Barcelona kan tilby det meste innenfor kultur, badeliv, shopping, uteliv, kunst, mat osv... Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Barcelona er en veldig fin by. Masse å oppleve og se. Har hørt at Valencia er fin, har lyst til å dra dit, men ikke fått det til enda. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Slenger meg på denne og anbefaler Barcelona. Passer for alt for alt fra rikinger til backpackere. Mye spennende å se, bra uteliv og generelt mange spennende folk rundt omkring. Endret 14. oktober 2007 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Madrid har også mye, både kultur og fest. Sevilla er en opplevelse. Området rundt Malaga er svært populært. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tenkte jeg kunne ta det i denne traaden. Hva har Valencia aa tilby? Er det noen store serverdigheter der? Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Barcelona er absolutt å anbefalle. har vært der både på kjærestetur og guttetur og elsker den byen! bill til barcelona hjemmekamper får du enkelt kjøpt på www.fcbarcelona.com , men vanskelig å få til storkamper og cl. Lenke til kommentar
reiseglad Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Barcelona, Sevilla, Madrid.. Alle er fine byer! Her er noen norske reiseguide om flere av byene i Spania http://www.reiseplaneten.no Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Madrid, veldig fin by, fin kultur, et veldig bra kolektivsystem( hvis du bryr deg om det ), mye fine shopping muligheter og ikke minst verdens beste fotballag Marbella, Ligger ikke langt unna Malaga fin koselig by med fine bademuligheter, Fine markeder. Endret 20. oktober 2007 av Eivicious Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Kommer litt an på hva du skal gjøre det. Kan anbefale Benidorm selv om det ikk er den støreste byen akkuratt, men sinnsykt bra uteliv, fine strender. Badeland, fornøyelsespark, Dyreparker osv. Valencia er også en utrolig fin by, veldig stor og masse svære kjøpesenter og butikker. Jeg går meg vil der:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå