pierce007 Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Sitter idag med en HP PSC 2350 - veldig fornøyd inntill jeg gikk over til Vista. Da begunte alle problemene å komme, bla må jeg installerer drivere på nytt hver gang maskinen starter på nytt. Kanskje enkelt å fiske, men ikke klart å løse problemet. derav mitt søken etter ny skriver. Den blir stort sett brukt til å scanne litt og masse printing, for det meste svart/hvitt egentlig. Sjeldent brukt SD el., da bla har dette på maskinen. Aldri brukt en printer til å printe bilder og slikt - enda. Dette er kanskje et område jeg bør bli flinkere til??!! Kommer jo bla litt an på kostnader og hva som er billigst og best. Jeg vil ihvertfall ha en som kan koble trådløst, evt gjennom Ethernet - men trådløst er absolutt det beste. Brukervennlighet etc er jo viktig samt at de programmer som bruker er lette/enkle. Kvalitet på scanning bør og være av relativt høy kvalitet. Vanlig printing bør og kunne gå relativt raskt og inneholde bra utskriftskvalitet - både farger og s/h. Bruken av blekk bør være rundt snittet/det som er vanlig. Når det gjelder dette med bilder ol, så bør jeg kanskje bruke dette oftere, og derfor ha en som gir meg billig og bra bilder/utskrift. Dias og slikt tror jeg neppe vil få bruk for. Da tror jeg kanskje har fått dekket mine behov?? Så hvis noe der ute har noen anbefalinger, tar jeg imot dem med takk! Og jo, prisen.......Relativt billig/rimelig, men som gir meg god/god nok kvalitet til det jeg trenger...dvs kanskje rundt 2.000,-? Lenke til kommentar
lupah Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Veldig fornøyd med min Canon MP600R. Kan kobles til trådløst, har scanner/kopi og er lett å bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå