Gå til innhold

Boikott juleprodukter fram til 1. desember!

Snorre

Vil du boikotte juleproduker til desember?  

439 stemmer

1. 1. Vil du boikotte juleproduker til desember?

• Ja
      238
    • Nei
      160
    • Vet ikke
      41

Anbefalte innlegg

Stemte ja... har selv boikottet alle juleprodukter frem til desember, og hindret kjæresten min i og kjøpe både julebrus og julemarsipan allerede :)

Jeg er kjæresten :(

Jeg har inngått en avtale med ei venninne om å ikke spise julemarsipan eller drikke julebrus før midt i november, men lenger enn det klarer jeg ikke å holde meg. Det er jo så godt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er juleprodukter, man må vente helt til julen. Boikotten varer frem til 23. desember yeah!

TAKK! For det er et utrolig godt poeng! Jul i skomakergata hadde mange vise ord "julen er her først på julekvelden". Tradisjonelt sett begynner julen på julekvelden, men nå har vi hjemme gått så langt at vi pynter juletreet 23. for å få mindre stress juleaften. Julen varer faktisk litt ut i januar, (selv om det er vanskelig å holde stemningen) til "tjuande dag jul" (eller noe sånt, som pleier være 13. jan., om jeg ikke tar feil). Juleforberedelser starter jeg i desember, og boikotter alt frem til da. Uten problem. Men jul er det ikke. Det er advent. Julen starter juleaften. Den slutter ikke da. Ser noen kaster juletreet 1. juledag. SYKT. Og selv om jeg høres gammeldags ut, er jeg nok ikke mer enn 20...INGEN vil NOEN gang få meg til å rikke ved dette! Jul er tradisjon, og takk for at jeg fikk foreldre som visste å feire jul i julen, og ikke når de følte for det.

Dere som lar dere presse av markedskreftene: Dere har blitt lurt.

Lenke til kommentar

En boikott er noe jeg virkelig støtter, prøve å bevare den lille "magien" som tilhører jula(selv om jeg hater jul)

Hvordan klarer du det? Jeg har drukket omtrent 3 sixpacks med Dahls julebrus allerede, og spist 3 poser Nidar marsipan!

Kjøpte faktisk 1 stk Dahls for 2 dager siden, og fysjameg for no skvip, var ikke direkte god.

Ang nidar, min nærmeste nabo, har handla en del der ja.

Handla vel 40 stk kolibriegg der for 3 uker siden, kosta jo 1 kr stykket. Men dette var PÅSKE marsipan! :p

(uvisst om jule og påske marsipan faktisk smaker forskjellig)

Edit: sitter faktisk å spiser ett kolibri egg nå :D jummie!

feite feite sangesland .........

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...