satanjapan Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) For en drit motor da kjørte 80 000 over intervallet på 120 000km på min gamle Celica med 4A-GE Motor og røyk når jeg dro bilen på over 9000 rpm etter å ha gjort det en god del ganger, og skjedde ingen ting med ventiler osv, bare bytta reg reim og var ready to race igjen hehe... den stakars motoren ble kjørt hardt for å si det sånn:P hadde gått over 340 000 når jeg solgte den og gikk som ei klokke. Ryker reima på den motoren der går alt til helvete, ventiler blir bøyd osv. Glad jeg har kjede på den jeg har nå Endret 11. november 2007 av Dennis87 Lenke til kommentar
Brake Skrevet 21. juni 2023 Del Skrevet 21. juni 2023 Stor forskjell på 1.7 og 1.9 tdi da, den har 150000 intervall og kontroll på 70000 i følge de informasjon jeg har ..og ikke bare rem som må byttes, løpehjul, strammer , vannpumpe og kjøleveske er i samme operasjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå