redsword Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 heisann jeg å ei vennine av meg skal på Sonata Arctica konsert den 1 november på Rockefeller. Problemet mitt er at jeg vet ikke hvor å hva slags hotell som finnes i Oslo nært rockefeller noen som har litt peiling på det området? takker for svar Cato. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 heisann jeg å ei vennine av meg skal på Sonata Arctica konsert den 1 november på Rockefeller. Problemet mitt er at jeg vet ikke hvor å hva slags hotell som finnes i Oslo nært rockefeller noen som har litt peiling på det området? takker for svar Cato. 9630515[/snapback] Anker hotell - 957meter unna Tulip Inn Rainbow Spektrum - 1.3km unna Rainbow hotell teminus - 1.4km unna Plaza hotell Oslo - 1.5km unna Rainbow hotell Munch 1.5km unna Clarion hotell royal Christiania 1.6km unna Rainbow hotel Stefan 1.7km unna Rica Oslo hotel - 1.7km unna etc dette er de nærmeste hotellene Lenke til kommentar
redsword Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 tuuuusen takk da blir det bestilling på Rica tror jeg Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 tuuuusen takk da blir det bestilling på Rica tror jeg 9630632[/snapback] np, lenge leve Nokia N95 m/karttjeneste Lenke til kommentar
redsword Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) hehehe Da kan moderator bare stenge denne posten. har fått svar på det jeg skulle ha svar på Cato <3 Endret 3. oktober 2007 av redsword Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Anker hotell - 957meter unnaTulip Inn Rainbow Spektrum - 1.3km unna Rainbow hotell teminus - 1.4km unna Plaza hotell Oslo - 1.5km unna Rainbow hotell Munch 1.5km unna Clarion hotell royal Christiania 1.6km unna Rainbow hotel Stefan 1.7km unna Rica Oslo hotel - 1.7km unna lenge leve Nokia N95 m/karttjeneste Kast heller N95 m/karttjeneste... Avstanden til Anker hotell er vel nesten riktig, men de andre er helt feil. Ifølge Gule sider er avstanden fra Rockefeller til Plaza ca 600m og ikke 1,5km som du påstår. Anker hotell og Stefan er vel de som er lengst unna og jeg tror jeg hadde brukt godt under 10 minutter for å gå til et av de hotellene fra Rockefeller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå