Gå til innhold

"I dnt hate Mozilla, but use IE or else..." Hæ?

Anbefalte innlegg

På en av PC'ene på jobben har vi et merkelig problem. Om vi prøver å starte Mozilla Firefox, så åpner programmet i et sekund eller så, men lukkes igjen med meldingen "I dnt hate Mozilla, but use IE or else...". Eneste valg er å trykke OK. Meldingen forsvinner da og plager oss ikke annet enn at vi... ja... må bruke IE.

Det samme skjer om vi så mye som åpner katalogen som Mozilla ligger i. Og jeg valgte egenskaper på ikonet, for å se hva den pekte til. Jeg rakk akkurat å se at den faktisk pekte til riktig program, før jeg fikk samme melding.

Hva i all verden er dette? Har søkt gjennom PC'n med antivirus, uten å finne noe. Kan jo prøve adaware også, men har noen av dere opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Maskinen er pr. dags dato ikke på nettet da den står litt for langt unna senderen, men blir utsatt for blant annet kunders CD'er og lignende. AVG antivirus, oppdatert for to måneder siden, var visst ikke oppdatert nok. Jaja, får drasse den med opp på kontoret og oppdatere AVG der en dag, etter jeg har fjernet viruset (bra det er en laptop).

Takk for hjelp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...