Nstin Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis du våkner opp i å ved siden av deg står det en klone av deg. åssen kan du vite at du ikke er klonen? Da kan man ha sex med seg selv å kalle det onani. Hadde vært fett å snakke med seg selv og samtidig snakke med en person. "halla. hva driver jeg med?" "ikke noe spess" "jeg veit!" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis du våkner opp i å ved siden av deg står det en klone av deg. åssen kan du vite at du ikke er klonen? Da kan man ha sex med seg selv å kalle det onani. Hadde vært fett å snakke med seg selv og samtidig snakke med en person. "halla. hva driver jeg med?" "ikke noe spess" "jeg veit!" 9631548[/snapback] Sex med seg selv? Wouldn't that be... kind'a gay? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis det fantes en klone av meg, ville jeg nesten vurdert å bli gay. Nok om det, jeg tror det ville vært ganske så frustrerende, egentlig ... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Sex med seg selv? Wouldn't that be... kind'a gay? 9631605[/snapback] Ikke hvis det er 2 hot chicks Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det hadde gitt meg dobbel så stor effekt. Dobbel intelligens, dobbel styrke osv. Klonen hadde kommet til å tenke på ting jeg ikke hadde tenkt på å motsatt. Faktisk så har jeg allerede funnet klonen min (til en viss grad), men i Russland. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hadde nok bare begynt å le av den morsomme stemmen.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det hadde egentlig vært veldig irriterende. Jeg tror at jeg hadde begynt å krangle med han(meg): Meg: "Jeg setter meg foran PC-en min jeg." Klonen: "DIN?! Den er da min!" Meg: "Å, hvorfor det?" Klonen: "Fordi jeg er den ekte." Meg: "Nei, du er klonen!" Klonen "NEI! Du er!" osv. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Haha! Stakkars dere som ikke klarer å samarbeide med dere selv en gang! Endret 4. oktober 2007 av Mad Esc Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hadde jeg møtt meg selv skulle jeg fått gjennomgå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hater min egen stemme, og meg selv også egentlig så det hadde blitt med konklusjonen at "personen" var en idiot. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis du våkner opp i å ved siden av deg står det en klone av deg. åssen kan du vite at du ikke er klonen? Da kan man ha sex med seg selv å kalle det onani. Hadde vært fett å snakke med seg selv og samtidig snakke med en person. "halla. hva driver jeg med?" "ikke noe spess" "jeg veit!" 9631548[/snapback] Sex med seg selv? Wouldn't that be... kind'a gay? 9631605[/snapback] Like gay som å runke seg selv...lol? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hvis du våkner opp i å ved siden av deg står det en klone av deg. åssen kan du vite at du ikke er klonen? Da kan man ha sex med seg selv å kalle det onani. Hadde vært fett å snakke med seg selv og samtidig snakke med en person. "halla. hva driver jeg med?" "ikke noe spess" "jeg veit!" 9631548[/snapback] Sex med seg selv? Wouldn't that be... kind'a gay? 9631605[/snapback] kanskje han er Gay dah Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Tror Sebbe kom med svaret. Hadde nok funnet ut at jeg ikke kjenner meg selv så godt som jeg trodde. Funky! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 jeg tror jeg kunne hatt en ekstrem lang samtale med meg selv om stort sett ingenting, bare for å se om en av oss kan vinne diskusjonen/kverulasjonen. man må tenke på at man kommer ikke til å være "eksakt seg selv" i det øyeblikket man blir klonet, kommer klonen til å få andre impusler enn deg og visa versa. dermed kommer man antageligvis ikke til å si det samme/tenke det samme hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå