Programvare Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg tenkte over dette. Hvordan ville det vært å snakke med en kloning av deg selv? Man har jo de eksakt samme meningene. Hvordan kunne man ført en diskusjon med seg selv? Hvis man spør om hva slags musikk man liker så ville du fått din egen musikksmak til svar. Happy diskusjon Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Blir vel det samme som å tenke å svare på dine egene tanker? ... Men hvis du hadde ståt face 2 face med en klone av deg selv trur jeg man hadde blirr frustrert tilslutt ! \Eirik Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Artig tanke. Tipper blir noe ala det samme når man tenker inni seg, har en indre dialog med seg selv. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Tror du hadde blitt overasket av at du kanskje ikke er slik du trodde du var, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Vel, "hva slags musikk liker du"-samtaler er det man gjør første gang man møter noen, bare for å holde oppe samtalen. Siden vi(jeg og klonen) vet alt om hverandre så snakker vi ikke om det, vi hopper rett til å diskutere ting i verden, hvis vi har samme meninger om alt så blir det som å diskutere med en person som har samme mening som deg, altså det blir kjedelig. Hadde nok bare drept han. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Problemet er vel ikke at dere har samme meninger, men at du faktisk vet nøyaktig hva han andre skal svare. Blir veldig kjedelig i enden. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hadde nok bare drept han. 9630464[/snapback] Vel han er en klone av deg igjen, å tenker likt som deg. Altså ville denne klonen også prøvd å drepe deG? å siden dere er like sterke å tenker likt blir det en helvettes lang slosskamp som vil ende med at ingen greier å drepe hverandre siden alt er så likt? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det hadde blitt som Team Gai kampen i Naruto, for å vinne må jeg bare GI ALT! (Bah idiotisk episode...) Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Men da vil jo han å gi alt? å "alt" er akkurat det samme? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jup, men det virket for de i Naruto så da må det virke irl hvis jeg møter klonen min som er like sterk som meg >.> clearly... Nei det hadde nok blitt en lang kamp hvis man skal sloss mot sitt speilbilde. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 måtte prøvd å tenke på selvmord da, å se om klonen faktisk tenkte det samme, og utførte det isteden... men da ville jo klonen vært dummere en deg selv. Og da ville det ikke fungert likevel ;/ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 "Halla" "Halla" "Skjer'a?" "Ikkenoe. Du'a?" "Ikkenoe." ... *stillhet* Ellers tror jeg at jeg ville ha tatt han med meg på byen, det måtte ha vært ganske fett. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 "Halla""Halla" "Skjer'a?" "Ikkenoe. Du'a?" "Ikkenoe." ... *stillhet* Ellers tror jeg at jeg ville ha tatt han med meg på byen, det måtte ha vært ganske fett. 9630612[/snapback] Ikke hvis du er en sjenert rolig type. Da ville dere bare stått i hvert deres hjørne Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Neida, Man er vel ikke sjenert for seg selv? ... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg hadde nok enten hatet eller elsket å mase med meg selv Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Man kunne aldri ha begynt å krangle vel, ettersom begge har helt like meninger? Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Kanskje fordi man mener den andre hermer etter seg selv? fordi det er FOR like meningeR? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Om jeg hadde vært flink nok med ordvalget, så kunne jeg jo faktisk klart å suge meg selv. På en måte. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Om jeg hadde vært flink nok med ordvalget, så kunne jeg jo faktisk klart å suge meg selv. På en måte. 9630924[/snapback] Godt poeng Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg hadde ikke levd i hvertfall nå da.... hvis jeg hadde en møtt en kloning av meg Ikke han heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå