Toppris Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei, jeg har en DVD-fil (avi fil) på 4,5GB, som jeg gjerne vil flytte over til min eksterne harddisk. Av merkelige grunner tillater den ikke å overføre filer større enn 4GB, fordi disken er FAT32. Så hvordan kan jeg zippe denne filen til mange små zip-filer? Da jeg lastet ned filen var det mange filer som het det samme, men endet med forskjellig tall på slutten, og alle disse filene tok like stor plass, på ca. 45mb. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Gjorde et forsøk her, så litt innpå WinRar, og fant en "Split to volumes, bytes" knapp. For øyeblikket zipper den masse filer, for øyeblikket er den oppe i 50, men disse tar kun 1424mb hver. Jeg kunne ikke endre på det.. Litt irriterende, men er vel en begynning. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Lag et nytt arkiv med winrar, og velg å dele disse opp i flere små biter. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Men.. da tar jo det ENDA mindre plass. Nå tar de jo 1424mb per fil, og nå har jeg 900 av dem, og jeg er kun kommet 30% av zippingen. Har fått dem til å bli 98mb per zip nå, går greit det. Endret 3. oktober 2007 av Toppris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå