aleksanderro Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei. ITChatten.net har nettopp lansert ny forside. Det er fortsatt en god del ting som skal fikses, men det er fult brukbart. http://www.itchatten.net/ Hva synes dere? Noe som burde endres, utenom å bytte alt? Vi tar imot all kritikk som kan forbedre oss, og vi tar gjerne imot kritikk på forumet også. Takk for all kritikk som kan hjelpe oss videre! Lenke til kommentar
lain Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 To ting, siden blir sentrert midt på skjermen ved fullscreen i IE7 Og vet ikke om det er frames eller hva det er, men er ikke alt som vises helt riktig heller. se bildet under, legg merke til kanten til venstre og første boksen f.eks. Utenom det, grei nok stil, liker at det er rent og ryddig, men blir kanskje litt lite kontrast som bryter opp. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Ser feilen, og det er enda verre i IE6. Men vi håper å få fikset IE buggen innen noen dager. Litt kjipt, siden funker i alle nettlesere utenom IE. Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, vel.. Det med at boksene går litt ut til venstre, er fordi at jeg har tvingt ie7 til å lese ie6 stilsettet, jeg har ikke endret på det enda. Fordi jeg ikke har fått boksene til å holde seg på høyre side. Hvis noen kunne tenke seg å hjelpe med det, er det bare å ta kontakt. Koden osv er litt rotete bygget opp, jeg tar kritikk for det og skal fikse det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Synes at designet var litt tamt. Det var få kontraster, og få farger. Det hadde gjort seg med ihvertfall en farge til. Forøvrig var plasseringen av boksene litt merkelig og jeg fikk ikke helt taket på sida. Men det er en god start! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Dette var ikke mye å skryte av. - Forferdelig, forferdelig rotete - Grusomme grå/blå-fargekombinasjoner - Konsollguiden-banneren, som var stor og støgg - Rett og slett dritdårlig jobb med layouten. Ingenting er målt opp og ingenting står riktig i forhold til hverandre. Ser ut som en kladd til et design. Forferdelig stygge avrundede hjørner. - Drit i copyright, vi har ikke noe sånt i Norge Lenke til kommentar
Blue_D Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Vel, nå er ikke jeg verdens beste designer. For å si det slik: Øvelse gjør mester... Skal legge til litt andre farger og prøve å forbedre templaten. Tar kritikk for det du sa "lokaltog" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå