Thomas-A Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 hei. Jeg skal kjøpe meg en ny bærbar pc etter jul, og skal da slå på stortromma Jeg har et budskjett på opp til ca 14000kr. Jeg er ute etter rask prosessor (dual core 2) Bra skjerm (15" eller mer) og et bra skjermkort bra med lagringsplass gode media muligheter bra til grafikk webcam +++ Sett en del på dell xps, men er ikke sikker. Har lagt fra meg tanken om macbook da denne koster mye iforhold til spesifikasjoner Kan noen hjelpe meg til valg? Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 ingen som har noen anbefalinger? Lenke til kommentar
glenn2k Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Jeg har en Dell XPS M1710 nå, og må si jeg er veldig fornøyd med den, kjører alle spill veldig bra, og jeg har aldri hatt noe problemer med den. (kjører faktisk BioShock ganske bra) Har hatt min i snart 8 mnd, men hva skal du bruke PC-en til da?? blir den en del grafikk krevende spill og eller? Lenke til kommentar
riroil Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Dersom det er over 2 mnd til du skal kjøpe ny pc så kan du vente en god stund med å begynne å kikke. Det kommer nok noen nye modeller innen den tid. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Dersom det er over 2 mnd til du skal kjøpe ny pc så kan du vente en god stund med å begynne å kikke. Det kommer nok noen nye modeller innen den tid. 9631471[/snapback] ja trur det jeg også. Men kikker litt nå alikevell. Det kan jo hende at det har kommet enda en versjon av xps etter jul... Det jeg skal bruke PC-en til er først og fremst skolearbeid og da må den kunnne kjøre bilde/video redigeringsprogram uten problemer da jeg går tegning og bilde. Ellers kommer den til å bli brukt til spill, video, lagring av musikk/spill/filmer/programmer osv. Samt en del som har med media å gjøre. Er jo som dere sikkert skjønner ute etter en pc som har "alt" så langt det lar seg gjøre til rundt 14000kr. Om dere har en pekepinn på hva jeg burde se etter og hva jeg burde utelukke så hadde det vært fint. Og mener dere at det er riktig å utelukke macbook fremfor enten en HP eller dell xps? har liksom inntrykk av at macbook er overpriset og at du betaler mer for design enn spesifikasjoner. Jeg syns ikke at en macbook 13" med 2,16GHZ, dual core 2, 160gb harddisk og et skjermkort på intill 125mb er vert over 12000kr..... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Ikke vits i å finne modeller til deg nå. De modellene som vi finner nå er utdatert etter jul Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Ikke vits i å finne modeller til deg nå.De modellene som vi finner nå er utdatert etter jul 9631523[/snapback] hehe ja utvikklinga går fort. Men er xps noe å stattse på fremfor f.eks hp, acer ferrari, macbook ? Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 hehe ja utvikklinga går fort. Men er xps noe å stattse på fremfor f.eks hp, acer ferrari, macbook ? ------ Jeg må bare si som de andre; slapp av en stund til Men om XPS er noe å satse på i dag, så kan det jo være at etter jul bør du heller gå for en Acer eller HP, hvis det dukker opp bedre løsninger på noen av de. Du kommer til å forkaste eventuelle konkrete forslag likevel, etter jul. Blir som å planlegge en fjelltur i januar, kun hvis det blir solskinn. Vent å se Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Kan jo ta deg en titt på lanseringsguiden på www.hw.no Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 takker for svar Kommer til å se litt på lanseringsguiden ja og se om det kommer noe intr Mye som skjer på utvikklingsfronten til jeg skal handle meg pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå