Fisker Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Da har jeg pakket, og er klar til avreise med fly 06:35 i morgen tidlig, og skal være med som eTV-crew. Gleder meg enormt. Er spesielt spent på sceneshow, og hva som annet som skjer av liv der. Så, gleder du deg? =D Lenke til kommentar
nymo Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Nei du, gleder meg ikke litt! Joa:D Blir nok bra dette. Er kommet fra Alta til Oslo i dag. Drar til Vallhall litt utpå formidagen i morgen(må få sovet meg litt opp). Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Da er jeg klar til å reise Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Da er jeg klar til å reise 9631762[/snapback] Og vi er klare for dere, snart... Lenke til kommentar
WiSLE Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 yesh god morgen... stikker bort til valhall nu chatz Lenke til kommentar
nymo Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det så litt tomt ut på webcamet, men regner med det ikke er alle som er kommet ennå Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Neida, det kommer folk hele tiden her. Jeg sitter bak i eTV sitt crewområde under tribunen og jobber mens jeg spiser M&M. Is nice. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Da er jeg på plass Er det noe IRC kanall oppe?? Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Har småting igjen...men drar ikke før halv 5 da...så har sånn sett god tid.... Dere som er der, vet dere om det er mer enn mikro og vannkoker der?(som f.eks ovn til en grandis ) Mr.Anki: Har skummet fort gjennom arbeidsloggen din, veldig bra gjennomført, er det noen mulighet for å se kabinettet ditt med tanke på at du også skal der? EDIT: Funker den bra? Endret 4. oktober 2007 av jadaaaaa Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 #theexperience på quakenet. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Fikk noen her på forumet med seg hvorfor en fyr ble ført ut av hallen med makt av en gjeng vakter? skjedde for omtrent 5 min siden Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har småting igjen...men drar ikke før halv 5 da...så har sånn sett god tid.... Dere som er der, vet dere om det er mer enn mikro og vannkoker der?(som f.eks ovn til en grandis ) Mr.Anki: Har skummet fort gjennom arbeidsloggen din, veldig bra gjennomført, er det noen mulighet for å se kabinettet ditt med tanke på at du også skal der? EDIT: Funker den bra? 9633722[/snapback] Bare kom på rad 4 sete 2 og se du Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 jeg kommer nok innom en tur også Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 ja bare kom Har du/dere burn eller noe annet på boks som jeg kan få blir jeg glad Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Har småting igjen...men drar ikke før halv 5 da...så har sånn sett god tid.... Dere som er der, vet dere om det er mer enn mikro og vannkoker der?(som f.eks ovn til en grandis ) Mr.Anki: Har skummet fort gjennom arbeidsloggen din, veldig bra gjennomført, er det noen mulighet for å se kabinettet ditt med tanke på at du også skal der? EDIT: Funker den bra? 9633722[/snapback] Bare kom på rad 4 sete 2 og se du 9638498[/snapback] Sitter du der nå? KOmmer å tar en titt jeg Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 PC-en så ganske bra ut verdt å ta en titt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg