Gå til innhold

Halo3 - Vi spiller Online!


Anbefalte innlegg

Jeg prøver meg igjen :innocent:

 

Jeg får mange forespørsler om å spille online og har dessverre problemer med å få joinet alle. Takk for alle invites, men rekker ikke over alle hehe.

 

La oss bruke denne tråden til å avtale tid, host, og game for framtidige matcher.

 

Eks:

Host: LordShaft NOR

Tid: 23.00 (eventuellt dato)

Game: Team Slayer (ranked/social)

 

Det har vært knall suksess så langt, og jeg har hatt mange morsome kamper med mye bra folk her inne.

 

Om du er gammel eller ung, god eller dårlig, gutt eller jente....Spiller ingen rolle, alle er velkommen til å hive seg med på morroa! Å ja, vi har det mye gøy!

Men respekter at den eldre garde kan syns det er slitsomt med mye mas og tjas på voip. Poeng horer som på død og liv skal være best og har ekstremt behov for å yttre sine skills og hvor god de er, kan finne likesinnede i utenlandske ranked matcher :)

 

Til ADMIN:Min forrige tråd ble stengt pga at "Halo3 - Vennetråden" var en større og samme tråd. Dette er jeg veldig uenig i og håper dere kan la denne tråden leve, da det blir vannskelig å avtale kamper mellom alle gamertag svarene. Det blir fort mye rot og veldig uoversiktlig.

 

See you on the battlefield!

 

Mvh

-Shaft-

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ettersom det er ferie så spiller jeg mye om dagen. Send meg en mld eller invite så er jeg nesten garantert med.

Noen som blir med på og ha social match eller matchmaking gående i hele morgen kveld?

 

Til Admins/Mods: Venntråden er en tråd for å skaffe seg venner som spiller Halo 3. Ikke til og avtale tider om spilletider.

Å avtale både spilletider og gamertags i samme tråd er og blir rotete, noe en del av sidene i den andre tråden er bevis på.

Lenke til kommentar
Ettersom det er ferie så spiller jeg mye om dagen. Send meg en mld eller invite så er jeg nesten garantert med.

Noen som blir med på og ha social match eller matchmaking gående i hele morgen kveld?

 

Til Admins/Mods: Venntråden er en tråd for å skaffe seg venner som spiller Halo 3. Ikke til og avtale tider om spilletider.

Å avtale både spilletider og gamertags i samme tråd er og blir rotete, noe en del av sidene i den andre tråden er bevis på.

9631380[/snapback]

 

Pfft. Du stakk jo bare når Shaft, Kaiuss og meg inviterte deg til ranked.. Vi vant likevel dog, selv med 3 mot 4! SVIKER! :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...